Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt tidligere i tråden, så skjønte jeg nesten IC'en ble for stor. Jeg har selv tenkt å prøvd et slikt kit på min, men kjøper eventuelt ikke før IC'en som følger med blir mindre.

anbefaler deg å ta en titt oppi motorrommet ditt før du evt kjøper et kit. for å se hvor god plass det er dær som røret fra ic`n til turboen skal gå, og evt rør til luftfilter :wink: det er fittetrangt, og man er nødt til å modifisere ac anlegget mye!! ikke helt "bolt on" dette kittet :lol:

nå skal jeg stikke i verksted å montere : coilovers, diffbrems, nye bremser, m-tech pedaler, nye tårnlager bak :D bilder kommer i kveld eller i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, blir bra detta. har en ny intercooler ligganes, e vell 600x25 eller 30. vist den du har blir for stor. og du kommer igjennom eu-kontroll me turbo. gjorde brodrn med en mazda 323f, med gtr motor og 3" eksos. bære strøypa luftfiltre litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan.. eg som trudde eg handla mye bildela... du e jo fette gærn :wink: Herr paulsen :D

ja huff.. Kim så du hadde fått tak i en motor fra en 850 :D e det sant`? ke du ska bruk den til?

har forresten handlet litt mere deler :lol: :

-m bakfanger

-m innstigningslister forann og bak

-m sæleputer

-Tårnstab.stag forann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm.. stemmer d, eller den e no ikke kommet enda, men den ska kom neste lørdag.. pønska litt på å sett den i e30, men har jo turbo e30 no så eg treng vel ikke v12 :) Ha leka litt med tanken å kjøp en 20fots alu båt å lag nå arti av :D får se om eg finn nå som egna seg.. hehe BMW på land og på vann:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en liten update. fikk montert diffbrems, coilovers, nye bremser forann og nye tårnlager bak i helgen :D

først var det gamle diffen som måtte av..

1_f_r.jpg

gikk selvfølgelig ikke helt problemfritt. hodet på den en bolt til ene drivakseln knakk rett av :? hadde heldigvis noen bolter fra en e28 drivaksel liggende..

2_f_rste_problem.jpg

3_synderen.jpg

omsider kom diffen av..

4_omsider_kom_den_av.jpg

nye diffen på plass.

5_nye_diffen_p_plas.jpg

ny olje til latterlige 250,- litern..

5_a_nye_olje_p_diffen.jpg

så var den senkesettet..

demperne bak med nye tårnlager, klar til montering.

6_nye_dempere_bak_med_nye_t_rnlager.jpg

ferdig montert, bak.

demper_og_fj_r_ferdig_montert_bak.jpg

ferdig montert foran med nye bremser.

ferdig_forann_med_nye_bremser.jpg

klar for prøvetur :D

klar_for_pr_vetur.jpg

å selvfølgelig fungerte alt 110% :lol: var absolutt verdt pengene den diff. bremsen 8) fikk også hevet bilen et par cm med det nye senkesettet, stilte også demperne inn på "myk", så nå ble det en skikkelig komfortabel vinterbil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. du hadde ikke trengt og skrue av de boltan du knekte. når du løsene klokka e det bare og ta den litt bak så kan du dra en og en ut de står ikke fast i klokka. Jore det på min. slipper mye skruing. det er bare og prøve på den klokka du har tat av vis du ikke tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. du hadde ikke trengt og skrue av de boltan du knekte. når du løsene klokka e det bare og ta den litt bak så kan du dra en og en ut de står ikke fast i klokka. Jore det på min. slipper mye skruing. det er bare og prøve på den klokka du har tat av vis du ikke tror meg.

hmm.. den skjønte jeg ikke helt!? :P må jo nesten løsne drivakslingene fra diffen for å få den av :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...