Hanzo/// Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 kjipt når det er ting som ikke går smertefritt, men fint om du hadde lagt ut bilder av montering osv. til inspirasjon for oss andre..
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Som sagt tidligere i tråden, så skjønte jeg nesten IC'en ble for stor. Jeg har selv tenkt å prøvd et slikt kit på min, men kjøper eventuelt ikke før IC'en som følger med blir mindre.
Pauls1 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Som sagt tidligere i tråden, så skjønte jeg nesten IC'en ble for stor. Jeg har selv tenkt å prøvd et slikt kit på min, men kjøper eventuelt ikke før IC'en som følger med blir mindre. anbefaler deg å ta en titt oppi motorrommet ditt før du evt kjøper et kit. for å se hvor god plass det er dær som røret fra ic`n til turboen skal gå, og evt rør til luftfilter det er fittetrangt, og man er nødt til å modifisere ac anlegget mye!! ikke helt "bolt on" dette kittet nå skal jeg stikke i verksted å montere : coilovers, diffbrems, nye bremser, m-tech pedaler, nye tårnlager bak bilder kommer i kveld eller i morgen..
Skimmy Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 hey, blir bra detta. har en ny intercooler ligganes, e vell 600x25 eller 30. vist den du har blir for stor. og du kommer igjennom eu-kontroll me turbo. gjorde brodrn med en mazda 323f, med gtr motor og 3" eksos. bære strøypa luftfiltre litt:P
Gjest Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Fan.. eg som trudde eg handla mye bildela... du e jo fette gærn Herr paulsen
Pauls1 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Fan.. eg som trudde eg handla mye bildela... du e jo fette gærn Herr paulsen ja huff.. Kim så du hadde fått tak i en motor fra en 850 e det sant`? ke du ska bruk den til? har forresten handlet litt mere deler : -m bakfanger -m innstigningslister forann og bak -m sæleputer -Tårnstab.stag forann
Gjest Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 mmm.. stemmer d, eller den e no ikke kommet enda, men den ska kom neste lørdag.. pønska litt på å sett den i e30, men har jo turbo e30 no så eg treng vel ikke v12 Ha leka litt med tanken å kjøp en 20fots alu båt å lag nå arti av får se om eg finn nå som egna seg.. hehe BMW på land og på vann:P
Pauls1 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 på tide med en liten update. fikk montert diffbrems, coilovers, nye bremser forann og nye tårnlager bak i helgen først var det gamle diffen som måtte av.. gikk selvfølgelig ikke helt problemfritt. hodet på den en bolt til ene drivakseln knakk rett av hadde heldigvis noen bolter fra en e28 drivaksel liggende.. omsider kom diffen av.. nye diffen på plass. ny olje til latterlige 250,- litern.. så var den senkesettet.. demperne bak med nye tårnlager, klar til montering. ferdig montert, bak. ferdig montert foran med nye bremser. klar for prøvetur å selvfølgelig fungerte alt 110% var absolutt verdt pengene den diff. bremsen fikk også hevet bilen et par cm med det nye senkesettet, stilte også demperne inn på "myk", så nå ble det en skikkelig komfortabel vinterbil
Gjest Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 kuuult.. kommer t nesna på torsdag å da ska se kem som klar flest runda rund huse hannes Hogne
Pauls1 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 vurderer å selge turbokittet.. får aldri tid å montere det å er avhengig av en bil som fungerer.. kom med bud.. alt er helt nytt å ligger i esker..
Gartner ED Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Hehe. du hadde ikke trengt og skrue av de boltan du knekte. når du løsene klokka e det bare og ta den litt bak så kan du dra en og en ut de står ikke fast i klokka. Jore det på min. slipper mye skruing. det er bare og prøve på den klokka du har tat av vis du ikke tror meg.
Pauls1 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Hehe. du hadde ikke trengt og skrue av de boltan du knekte. når du løsene klokka e det bare og ta den litt bak så kan du dra en og en ut de står ikke fast i klokka. Jore det på min. slipper mye skruing. det er bare og prøve på den klokka du har tat av vis du ikke tror meg. hmm.. den skjønte jeg ikke helt!? må jo nesten løsne drivakslingene fra diffen for å få den av
Pauls1 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 selg du bare turboen? yes.. vil du kjøp?? trur eg sats på "suge" trim i stedet faen ikke så lett å "bygg" en bil, nye plana kvar dag
Gartner ED Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 hmm.. den skjønte jeg ikke helt!? må jo nesten løsne drivakslingene fra diffen for å få den av Nei de er bare tredd inn i diffen. akslings tappa på ca 10cm som sitter løst. bare og ta et skruvjern og vip de ut. sitter helt løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå