Pauls1 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 i dag fikk jeg de midlertidige felgene, regner med jeg får dekk på de i morgen
Pauls1 Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 da var m-front, m-speil og M-hekk(kun innsatsen/diffuser) bestilt JADA!! skal bestille m-lister også men pengboka var akkurat litt for tynn til å gjøre det i dag får ikke dekk på felgene før man-tirs-onsdag pga de måtte bestilles. ble 235/40 17 rundt om. felgene er 8x17 ET 35 så håper det ikke kommer til og subbe så alt for mye?! er forresten på tur oppi verksted nå for å senke bilen så bilder kommer vel til kvelds
Haug Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 da var m-front, m-speil og M-hekk(kun innsatsen/diffuser) bestilt Hvor bestilte du fra?
Pauls1 Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 da var m-front, m-speil og M-hekk(kun innsatsen/diffuser) bestilt Hvor bestilte du fra? KOED
Pauls1 Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 da var bilen blitt noen cm lavere ble passe lav og passe stiv synes jeg. veldig fornøyd foreløpig. blir sikkert en god del bedre når jeg får byttet demperne også.. noen bilder :
Christopher Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Tar jo evigheter før speil kommer Har bestilt selv å sa at de kom på lager den 20 , men neida! Vet du når speilene er på lager?
Pauls1 Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Tar jo evigheter før speil kommer Har bestilt selv å sa at de kom på lager den 20 , men neida! Vet du når speilene er på lager? har ikke hørt noe nei. men skal si i fra hvis jeg hører noe..
Christopher Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Flott Håper dem sender i løpet av uken. Ingenting er kjedeligere en å vente på morro
Pauls1 Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 fikk dekk på felgene i dag må inrømme at jeg ble ikke akkurat fra meg av begeistring når jeg så dem montert dem på bilen men som sagt er dette bare midlertidige felger.. fikk i allefall en god nyhet i dag!! 325 innsuget er på vei fra GS så da blir det montering av det i helga
Pauls1 Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 da var 325 innsug montert har ikke fått testet så veldig ennå men kjenner at bilen drar en del bedre nå, spesielt på høye turtall... men den går ikke gått nok synes jeg!!!!! så jeg tror jeg kommer til å bytte kammene også, men det får vente litt for nå har m3 stylinga 1.prioritet og så skal understellet oppgraderes ytterlig.. noen som har en prisantydning på hva det koster og få byttet kammene på verksted? altså kun for verksted jobben, ikke for kammene...
Hanzo/// Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 må gi deg litt skryt pauls1. bilen din ser meget bra ut. hvor i landet er det du holder til egnetlig?
Pauls1 Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 noen bilder fra monteringen : klar til start! fulgte bruksanvisning med på cd plate. men motoren dem hadde brukt for å illustrere var en amrikansk m3 motor, så det var en del forskjeller.. bruttern i aksjon endelig kom den gamle manifoilden av!!!! 325 manifoild modifiseres.. ny manifoild på plass.. endelig ferdig \:D/
marius paulsen Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 hadde meg en prøvetur med bilen og kan gå god for at den går bedre nå enn før dypere og grommere lyd er vist også en bivirkning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå