Gå til innhold

Alpina B10 sighting!

Dazed
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen har gått her i Hønefoss lenge tidligere. Men nå i det siste har jeg ikke sett den. Kjenner sånn nogenlunde til eieren, da han var klubbformann i det lokale idrettslaget. For meg virker han som seriøs, og en hyggelig fyr. Bilen han selger er også et meget pent eksemplar, selv om den er ombygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=967681&username=

Ikkje veit eg kor du ser at den er ombygd, men det står ihvertfall ikkje i teksten!!!

Teksten er endret siden jeg så annonsen. Da sto det i teksten at den var ombygd. NSS er likevel inne på det som er umulig: At bil nr. 1 ble produsert i 1995, hvor de startet i 1988 med produksjonen.

At bilen har hengerfeste er jo også et sikkert tegn på at det ikke er en Alpina. Finn en Alpina med hengerfeste, så skal jeg lodde ut bilen min!!!

I bakfangeren min ligger forresten en kjølesløyfe for oljen i bakdiffen, jeg kan ikke montere et hengerfeste uten å måtte fjerne eller modifisere kjølesløyfa. Konvensjonelle hengerfester er dessuten forbudt på så motorsterke biler. M5 har heller ikke hengerfeste originalt - så vidt jeg er klar over. Når dette er sagt, er sikkert bilen hysterisk morsom å kjøre med likevel. Stakkars bikkja som må være baki "hundehuset" der når sjåføren bestemmer seg i siste liten for en forbikjøring. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...