-Anders- Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 funker for meg nå. Man får hvertfall opp åssen type bil som står registrert på skiltnummeret man skriver inn og når den skal inn til Eu godkj.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 vi beklager, en feil oppstod på siden.......Jaja. Får prøve igjen senere..... Det står ikke noe om at siden er nede hos meg. Registreringsnummeret står i annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Denne bilen har gått her i Hønefoss lenge tidligere. Men nå i det siste har jeg ikke sett den. Kjenner sånn nogenlunde til eieren, da han var klubbformann i det lokale idrettslaget. For meg virker han som seriøs, og en hyggelig fyr. Bilen han selger er også et meget pent eksemplar, selv om den er ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Må være noe galt med min PC da, for jeg får hverken til på min eller naboens bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=967681&username=Ikkje veit eg kor du ser at den er ombygd, men det står ihvertfall ikkje i teksten!!! Teksten er endret siden jeg så annonsen. Da sto det i teksten at den var ombygd. NSS er likevel inne på det som er umulig: At bil nr. 1 ble produsert i 1995, hvor de startet i 1988 med produksjonen. At bilen har hengerfeste er jo også et sikkert tegn på at det ikke er en Alpina. Finn en Alpina med hengerfeste, så skal jeg lodde ut bilen min!!! I bakfangeren min ligger forresten en kjølesløyfe for oljen i bakdiffen, jeg kan ikke montere et hengerfeste uten å måtte fjerne eller modifisere kjølesløyfa. Konvensjonelle hengerfester er dessuten forbudt på så motorsterke biler. M5 har heller ikke hengerfeste originalt - så vidt jeg er klar over. Når dette er sagt, er sikkert bilen hysterisk morsom å kjøre med likevel. Stakkars bikkja som må være baki "hundehuset" der når sjåføren bestemmer seg i siste liten for en forbikjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Mener å ha hørt at M5 ikke er typegodkjent for hengerfeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå