2RE_Racing Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Grusomt. En bra fotograf også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 behagelig å sitte i og kjøre. Hadde jeg vært snut, hadde jeg skiltet denne av på stedet Hvorfor kan ikke slike folk kjøpe en hvit benz i stedet?!? Dette var katastrofe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Ojsann... Hva er det som foregår i hue på disse mennenskene som gjør noe sånt? Det er greit at folk har forskjellig smak og det skal man jo bare respektere, men det må da finnes en grense til det også? Han her har vel overtrått den grensa for lengst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Syke mann!! Håper ingen med litt respekt for seg selv kjøper det der.. spesiellt ingen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Enkelte skulle hatt totalforbud mot å eie en BMW må si meg enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Var vell ikke bare intriøret som ikke var pent på den bilen.. Hvorfor er alle så opphengt i at denne seidel (?) fronten er så fin? Tar jeg feil? OT: lykke til med salget Ahmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 usj, og eg som hadde vært og sett på leiligheter i fjoddelor. tror eg slår det fra meg ja. Det var ikke Loddefjordveien 34 du var og kikket i? Det er jo greit nok i Loddefjord, men den Essoen har høy rånefaktor. Mye dør-til-dør kommunikasjon der på kvelden. Vestkanten og Vannkanten er genialt... Tilbake til 318i, jeg husker fra mujaffa-spillet at man kunne ha et slikt interiør, og slik spoiler også. Et Taj-Mahal i speilen er alt som mangler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå