Schnellfahren Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Hehehe, se der ja, liv i tråden om gamlebil-ulykken Forsåvidt lite å oppdatere her, siste jeg hørte fra han som kjøpte den var det bildet jeg posta over her Regner med han ble fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Synd dette Men ikke ta på deg skylden uten kamp, det ser ut til at han har kjørt i siden på din bil. Han har ikke påkjørsrett selv om han kommer fra høyre på vei som ikke er forkjørsvei. Dersom han ikke traff foran dvs at hans bil var `foran`din, kan det være hans skyld eller i verste fall være delt skyld. Ikke ta på deg skylda før dette er vurdert !Lykke til ! Dette hadde ikke jeg gitt meg på uten kamp Vet det er lett å komme med slik uttalelse fra en som ikke er hovedperson oppi ulykken men jeg syns nå det var mye skade på bilen din i forhold til at den andre kom fra en sidevei med 30km grense og i tillegg klarte du å vri bilen din for å minske sammenstøtet. Det virker på meg som om hyunday`en har holdt alt for høy hastighet (jeg kaller det for påkjørsrett i høyere hastighet en hva det er skiltet for) Hør om det finnes noen mulighet for forsikringsselskapet å se nærmere på saken, egentlig burde åstedet blitt dokumentert på bilder, bremsespor, hjulspor, bilenes plassering i forhold til kryss osv. Er 100% sikker på att det finnes en hyunday fører med noe dårlig samvittighet Synd med bilen din da Men du har sikkert snart en like fin bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Hehe, saken er ute av verden for lenge siden. Det gikk ikke min vei for å si det slik, da forsikringsselskapet sa det ikke var noe vits å ta det lenger da vikeplikten rager høyt her til lands. Men fikk jo tak i en nyere, bedre ivaretatt og morsommere bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Klarte faktisk i få delt skyld i en lignende sak for et par år siden, Jeg kom til et kryss i en 30 sone med lite eller ingen oversikt til høyre (var høyreregelen som gjaldt) så jeg måtte ut i krysset for å se ordentlig. Idet jeg krabbet meg ut i krysset(hadde sikkert rundt 10-15km/t) kom det en jævel fra høyre i 50-60 og traff fronten på bilen min. Han klarte ikke stoppe på sikkert 50-60meter.. Naboene kom ut og kjeftet på han for å ha kjørt for fort! Jeg tok masse bilder og la ved tegning over krysset samt 2 vitneutsagn om at han KLART kjørte ALTFOR fort, likevel endte jeg opp med 2/3 skyld... høyreregelen er syk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 moralen må jo være at kasko er kjekt.. når man trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå