Gå til innhold

Da smallt det for Schnellfahren.... Oppdatert 16/10.06

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd dette :( Men ikke ta på deg skylden uten kamp, det ser ut til at han har kjørt i siden på din bil. Han har ikke påkjørsrett selv om han kommer fra høyre på vei som ikke er forkjørsvei. Dersom han ikke traff foran dvs at hans bil var `foran`din, kan det være hans skyld eller i verste fall være delt skyld. Ikke ta på deg skylda før dette er vurdert !

Lykke til !

Dette hadde ikke jeg gitt meg på uten kamp :twisted: Vet det er lett å komme med slik uttalelse fra en som ikke er hovedperson oppi ulykken men jeg syns nå det var mye skade på bilen din i forhold til at den andre kom fra en sidevei med 30km grense :shock: og i tillegg klarte du å vri bilen din for å minske sammenstøtet.

Det virker på meg som om hyunday`en har holdt alt for høy hastighet :roll: (jeg kaller det for påkjørsrett i høyere hastighet en hva det er skiltet for) Hør om det finnes noen mulighet for forsikringsselskapet å se nærmere på saken, egentlig burde åstedet blitt dokumentert på bilder, bremsespor, hjulspor, bilenes plassering i forhold til kryss osv. Er 100% sikker på att det finnes en hyunday fører med noe dårlig samvittighet :roll:

Synd med bilen din da :cry: Men du har sikkert snart en like fin bil igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Klarte faktisk i få delt skyld i en lignende sak for et par år siden, Jeg kom til et kryss i en 30 sone med lite eller ingen oversikt til høyre (var høyreregelen som gjaldt) så jeg måtte ut i krysset for å se ordentlig. Idet jeg krabbet meg ut i krysset(hadde sikkert rundt 10-15km/t) kom det en jævel fra høyre i 50-60 og traff fronten på bilen min. Han klarte ikke stoppe på sikkert 50-60meter.. Naboene kom ut og kjeftet på han for å ha kjørt for fort! Jeg tok masse bilder og la ved tegning over krysset samt 2 vitneutsagn om at han KLART kjørte ALTFOR fort, likevel endte jeg opp med 2/3 skyld... høyreregelen er syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...