Øystein E30 M3 Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 ...det er jo en Datsun... Hehe,helt enig Dette er jo "BIMMERS.NO"
Ron Jeremy Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Datsun er kult, som bandet til Cristopher skau vel og merke! Ellers, japse design på sitt verste!
Idar T.H Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 ..da går det an å ha det moro med en Datsun å da...
Patrick B Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Herregud, finnes andre merker en BMW (nesten ) Rå bil dette, er ikke helt glad i designet, men V6 og nesten 300hk hjelper på!!
Idar T.H Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 hehe...smaken er som baken. Satt litt over 300 hk i den her, utrolig deilig lyd fra effekt anlegget
R Andersen Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Fin bil det der, men du skulle jo ha sagt fra til meg! Ellers virket det som det var nok av liv i Halden den 16.... 14 stk ble satt på glattcelle og det ble utdelt 70.000,- i bøter...
Idar T.H Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 hehe, sorry Raymond. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle kjøre den litt seint. Leka litt opp mot Kruseter og Vanninga, ikke noe å si på veigrepet på bilen. hehe Var nok av liv i byn ja, så 4 - 5 snut satt oppå en stakkars fyr, så ikke så godt ut
nohr Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Heftig,ja hadde vært noe å fått kjørt rundt en kveld i det der... Er man virkelig Autofil spiller strengt tatt merket ikke noe,bare det er glede og moro i kjøringen...skal virkelig være en forferdelig bil før jeg takker nei=)
Idar T.H Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 Heftig,ja hadde vært noe å fått kjørt rundt en kveld i det der...Er man virkelig Autofil spiller strengt tatt merket ikke noe,bare det er glede og moro i kjøringen...skal virkelig være en forferdelig bil før jeg takker nei=) Helt enig! selvom dette er et bmw forum...
B.E.E. Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Stilig! Er jo alltid litt morsomt å høre meninger/ opplevelser fra andre som har prøvd konkurrernede bilmerker. Selv om dette er et BMW diskusjonsforum kan det være interessant å høre om opplevelser med biler mange av oss har vurdert opp mot bla. M3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå