Gå til innhold

Muligens ny bil.. tips

Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

Så ille som alle skal ha den til syntes jeg ikke den er.. Selvfølgelig hadde jeg fjernet massevis av unødvendig "styling", men det er et fint potensial i bilen..

Men igjen, en bil med et potensial til å bli bra pleier som regel å være billige, slik at man må koste på bilen for å få den fin. Her er det heller stikk motsatt, fjerne dyr og stygg styling, for å få den mer orginal..

Jeg syntes selv 170 laken er fortsatt mye penger for denne, selv om damene på siste bilde følger med.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Syns ikke den var så ufattelig ille. Kunne vært bedre med en farge på bilen.

Og med den senken er du garantert til og smelle av frontfangern en eller annen gang. :roll:

Neida, justerbart senkesett:) en cm. opp skader ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er pen å se på...MEN tenk deg om..du/og jeg bor i Surnadal...så jeg spør,skal du bruke bilen??? :P en sånn bil kan du jo nesten ikke bruke her! Det finnes utrolig masse e-36 cab på markedet,du som er så flink med data bør da kunne finne en cab,så en på nettet for ikke lenge siden (leter etter ny bil selv!!) så en 323 cab tilsalgs til en passelig pris, kjøp den bilen så har du igjen masse penger til å kjøpe styling og felger!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er pen å se på...MEN tenk deg om..du/og jeg bor i Surnadal...så jeg spør,skal du bruke bilen??? :P en sånn bil kan du jo nesten ikke bruke her! Det finnes utrolig masse e-36 cab på markedet,du som er så flink med data bør da kunne finne en cab,så en på nettet for ikke lenge siden (leter etter ny bil selv!!) så en 323 cab tilsalgs til en passelig pris, kjøp den bilen så har du igjen masse penger til å kjøpe styling og felger!!!! :D

Får vike unna de verste humpene :P

har egentlig lyst på en 32x cab ja...

men enten har de automat eller rødt interiør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner han som eier den bilen der ganske godt! snakker med han ganske ofte.. bilen er veldig strøken, og er du ute etter en bil som skiller seg ut, så er denne tingen! persjonlig liker jeg ikke så "skrikende" biler! den er i allefall veldig pen!

han som eier den har fått tilbud fra max-power eller ett eller anna bil blad om å stille ut får de.. han som har den har hatt flere sånne ekstreme biler, om han tar godt vare på bilene sine! er veldig nøye med vask og puss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...min mening er at det formelig oser "HOLD DEG UNNA DENNE BILEN" lang vei. Men jeg er 40 år og er ikke SÅ happy for den type styling.

Men:

Tenk på at dette er en bil som er gammel.

Den har liten motor.

Den ser pen ut, men hvordan er arbeidet gjort?

Hvordan er prisen sammelignet med andre?

Jeg vet at det er vanskelig å se bort fra noe en har fortapt seg i. Det er som kjærlighet (på godt og vondt).

Ønsker DU denne bilen finner DU mange gode argumenter for å kjøpe den. Vi andre som ikke ønsker den finner mange gode argumenter for å holde seg unna slike.

Tenk på det!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...