Gå til innhold

Hmm vurderer å selge e34

Share

Anbefalte innlegg

Hallo folkens

Jeg har en BMW 520 i 1 gangsreg november 1990 med M50B20 motoren, km stand 256000.

Bilen ble eu godkjent 16 mai og er i absolutt god stand :D

Jeg har satt på nye bremseskiver og klosser foran + bytta alt i forbindelse med brekksystemet :D Litt skjønnhetsfeil er det jo med lakkrust og steinsprut som er blitt flekka.. Har satt på nye inpro angeleyes og nye baklykter(E46look)og klarglass forblink. Bilen har takluke, el vinduer foran og el speil, den har også alarm med fjernbetjening av sentrallåsen. ¤ nye sommerdekk på lettmetallfelger og 4 dårlige vinterdekk på lettmetallfelger. Førersetet er det slitt høl i men resten av interiøret er helt strøkent nesten. Den går som en drøm 8)

Hva går det ann å forlange for en sånn bil hvis jeg skal selge?

Slenger inn et bilde og

DSC00625.jpg

DSC00627.jpg

DSC00631.jpg

Det er skilter på bilen nå da og årsavgift og omreg er inkl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min gamle 520 like over påske. Den var ett år nyere, så og si strøken utvendig og innvendig, gått 50000km mindre og i god teknisk stand. Den fikk jeg 50000,- for. Din er verdt en del mindre, men alt kommer jo an på hva slags kjøper du finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har sett den tråden.. Det er en liten forskjell og det er at jeg har m50 motoren og nesten 3 år nyere så er ikke helt enig i hentydningene dine om at min ligger i samme prisklasse..Uansett ga jeg ikke så forferdelig mye mer jeg heller da men jeg har jo gjort endel med den etter jeg kjøpte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...