Ingebrigtsen Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Hallo folkens Jeg har en BMW 520 i 1 gangsreg november 1990 med M50B20 motoren, km stand 256000. Bilen ble eu godkjent 16 mai og er i absolutt god stand Jeg har satt på nye bremseskiver og klosser foran + bytta alt i forbindelse med brekksystemet Litt skjønnhetsfeil er det jo med lakkrust og steinsprut som er blitt flekka.. Har satt på nye inpro angeleyes og nye baklykter(E46look)og klarglass forblink. Bilen har takluke, el vinduer foran og el speil, den har også alarm med fjernbetjening av sentrallåsen. ¤ nye sommerdekk på lettmetallfelger og 4 dårlige vinterdekk på lettmetallfelger. Førersetet er det slitt høl i men resten av interiøret er helt strøkent nesten. Den går som en drøm Hva går det ann å forlange for en sånn bil hvis jeg skal selge? Slenger inn et bilde og Det er skilter på bilen nå da og årsavgift og omreg er inkl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Hvor mye hadde du tenkt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Eh det er nettopp det jeg ikke vet, jeg lurer på hva som er fornuftig å tenke seg så man ikke legger seg hverken for høyt eller lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg solgte min gamle 520 like over påske. Den var ett år nyere, så og si strøken utvendig og innvendig, gått 50000km mindre og i god teknisk stand. Den fikk jeg 50000,- for. Din er verdt en del mindre, men alt kommer jo an på hva slags kjøper du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Oki men rundt 25 000-30 000 kr er det en upris eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Uff det regner i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 25k-30k er nok ingen upris,høres iallefall ikke sånn ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Var jo akkurat en som kjøpte en slik for 4000,- her så si 6000,- for din da ettersom den har hvite blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Oki, da legger jeg inn en annonse med en gang... 6000kr, kan diskuteres eller 4000kr uten hvite blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Oki, da legger jeg inn en annonse med en gang... 6000kr, kan diskuteres eller 4000kr uten hvite blink Skal du selge den for 6000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hehe det var bare ironi pga det teite innlegget fra han som kom med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe, begynte å lure ass Ville vært SKIT billig Hadde jeg kjøpt den idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hihi hadde vel det, men du skulle bare visst hva jeg ga for den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hehe det var bare ironi pga det teite innlegget fra han som kom med det Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ja jeg har sett den tråden.. Det er en liten forskjell og det er at jeg har m50 motoren og nesten 3 år nyere så er ikke helt enig i hentydningene dine om at min ligger i samme prisklasse..Uansett ga jeg ikke så forferdelig mye mer jeg heller da men jeg har jo gjort endel med den etter jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå