Gå til innhold

Interessert i www.bimmers.no-skiltplater?

Gunnar
 Share

Kommer du til å kjøpe skiltplatene?  

157 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe skiltplatene?

• Jeg kommer KANSKJE til å kjøpe skiltplater
      52
    • Jeg kommer kun til å kjøpe dersom de koster 110,-/2 stk.
      36
    • Jeg kommer til å kjøpe uansett!
      71

Anbefalte innlegg

jeg kommer kansje til å kjøpe har de gamle skilta da men men hvis det ikke passer så passer det ikke og det kan jg leve med

forrige eier hadde forresten satt skiltplata bak opp ned...

hva blir sånn ca pris på platene gunnar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jelpoole, rundt 110,-/2 stk, men frakten ser ut for å bli litt dyr, så vi får se hva vi finner slags løsning når de er klar.

Forøvrig er det usikkerheten rundt frakten som er grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe bestillingsskjema for skiltplater enda. Jeg må få de først slik at jeg vet hva frakten blir. Ser ut for at både foliemerker og skiltplatene kan være på plass til uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker forhåndsbetaling. Det blir billigere og bedre for alle. Å bruke 56,- kroner ekstra i oppkravsgebyr for noe så lite blir litt meningsløst, samtidig som det blir kjipt for meg om folk ikke henter pakkene sine - da blir de returnert og jeg sitter igjen med å ha lagt ut for både frakt og oppkravsgebyr. Hvis forholdet mellom ikke-betalte bestillinger jeg har hatt på klistremerker og ikke-hentede oppkravspakker vil være ca. likt må jeg legge på en god del i prisen bare for å dekke inn alle returene. Har som nevnt tidligere bestillinger for rundt 3000,- som aldri ble betalt.. så de merkene er sendt til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar:

Mulig det er nevnt før, men om du skal til Vinkigskipet 11.juni.. Da blir du garantert kvitt de fleste. :D Jeg tar ihvertfall av ett par til da om du kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på skiltplate, med Bimmers.

Problemet er at jeg kjøpte en "stock" skiltplate og denne passet ikke på den orginale M3 fangeren min ( for bred )

passer disse? eventuelt mulig å kjøpe bare en stk til bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig de ligger på postkontoret nå, men jeg får jo ikke hentet de før tidligst tirsdag pga. disse fridagene. Skulle egentlig sjekke i dag, men var i Drammen/Mjøndalen, og hadde en plan om å svippe innom postkontoret før kl. 20 i kveld, men pinsen gjorde at det var det bare å glemme.. :?

Kjipest er det uansett at digitalkameraet vårt er helt borte vekk, så får jo ikke tatt bilder av klistremerker og skiltplater. Har leita i en uke, og har ingen som helst anelse om hvor det kan være. Begynner å bli skikkelig drittlei. Kjøpte det nytt i oktober.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha 2stk skiltplater og et klistremerke.

hvor bor du gunnar?

er paa jobb i Lier.og er interessert i aa hente de for fredagen. svar meg hest paa sms. nr: 97111397.

har kun en pda tilgjengelig paa jobb, og det er litt tungvindt aa sjekke forumet... snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...