Gå til innhold

Beste bilvalg av de 2 her?

Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm.lurer på hva som er så "jalla" med første bilen?? Det forstår ikkje eg vertfall..er det det at den har 20" felger? Den har jo en kjempefin farge og hvorfor ha svart interiør som alle andre har?

Den er en del senket, men syns det passet den kjempefint..og stylingen er jo tilogmed ORGINAL :lol:

Er det ingen som reagerer på at selgeren skriver at felgene kun har kjørt 50 Km... altså først betaler man minst 20 festblanketter for felger og dekk... for så etter 50 Km finne ut at man heller ønsker å selge bilen. I min verden betyr dette en av tre ting... enten er bilen totalt håpløs å kjøre med 20" felger... eller så skal felgene "selge" bilen (kanskje fordi man har noe å skjule)... eller så er felgene ganske enkelt stjålet. Jeg reagerer også på at selgeren påstår at bilen har 136 hestekrefter... hvor kommer de ekstra 21 hestekreftene fra ? Ellers er det rett og slett bare merkelig at en bil som selgeren påstår aldri har vært vinterkjørt både har piggdekk og Defa Warmup... spesielt Defa systemet er alt annet enn billig... så hvorfor ha betalt mye for noe man ikke har brukt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert at det er han som har sett på det ekstrautstyret, mulig det er kun han som ikke har kjørt den på vinterstid også..

Og angående hestene så tror jo mange man får 15 hk med kun et filter! Det står jo at han har 3" effektanlegg, har sikkert garantert et filter og..og vips 21hk mer enn orginalt sant! :wink:

Det står også at det er gratis omregistrering, så det betyr vel at han har hatt den maks noen mnd..er vel en som har skaffet seg en billig cab, hiver på 20" felger og prøver å tjene noen kroner på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert at det er han som har sett på det ekstrautstyret, mulig det er kun han som ikke har kjørt den på vinterstid også..

Og angående hestene så tror jo mange man får 15 hk med kun et filter! Det står jo at han har 3" effektanlegg, har sikkert garantert et filter og..og vips 21hk mer enn orginalt sant! :wink:

Det står også at det er gratis omregistrering, så det betyr vel at han har hatt den maks noen mnd..er vel en som har skaffet seg en billig cab, hiver på 20" felger og prøver å tjene noen kroner på bilen?

Jeg vet ikke hva som er sant/korrekt eller ikke, men jeg mener at det er flere gode grunner til å være ekstra mistenksom før man signerer kjøpekontrakten. Apropos det med å "hive" på noen 20" felger... bare dekkene koster minst 2300,- kroner stykket... så man skal absolut ha meget gode grunner til å sette disse felgene på bilen før et salg. Et helt annet argument er at jeg flere ganger har erfart at bilselgere nettopp annonserer relativt alminnelige biler til salgs med iøynefallende felger... bare for å tiltrekke seg oppmerksomhet... for så å evt. selge bilen betydelig billigere uten de samme felgene. Altså litt på den samme måten som mange setter standardfelgene tilbake på bilen ved et salg... bare så den ikke ser til å være en "boy-racer"... ergo er bilen plutselig litt mer "seriøs"... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...