Gå til innhold

Lexus hermer etter BMW

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sover du ikke godt med en Mercedes eller BMW ?

vel vel.. jeg har også lest veldig mye bra om den nye Mercen... Sikkert en jævla bra bil .. og et ok alternativ til maybach, som er en ufattelig harry bil.... litt for mye http://www.trumpworldtower.com/ for min del..

Jeg har jo nettopp en BMW og jeg har tidligere hatt tre Mercedes´er (2 x W201 og en W124) og to BMW´er (E30 og E36). Lexus topper forøvrig alle seriøse forbrukerstatistikker vedr. holdbarhet og relativ kvalitet (bl.a amerikanske J.D. Power) og det er ingen tvil om at både BMW og Mercedes-Benz har en oppgave i forhold til Toyota når det gjelder å skape tillitt vis a vis kunden og produsenten i relasjon til produktet. Her i Danmark koster en Lexus LS 430 minimum 1,5 millioner kroner... (BMW E65 minimum 1,35 millioner kroner og Mercedes-Benz W221 minimum 1,45 millioner kroner)... så for denne relativt store håndfull penger ville jeg ha kjøpt den bilen som gir meg minst bekymringer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk her sitter faen meg å ronker til bmw og å se en annen bil enn en bmw er liksom homofilt. bare negative ting osv.

Jeg hadde lett valgt den nye lexusen i stede for en 7serie.. den syns jeg er utrolig lekker.

hvorfor ikke bare diskutere bmw her på fortumet fordi med engang en kommer med en annen type bil så blir den bare sett ned på uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk her sitter faen meg å ronker til bmw og å se en annen bil enn en bmw er liksom homofilt. bare negative ting osv.

Jeg hadde lett valgt den nye lexusen i stede for en 7serie.. den syns jeg er utrolig lekker.

hvorfor ikke bare diskutere bmw her på fortumet fordi med engang en kommer med en annen type bil så blir den bare sett ned på uansett!!

Hehehe... det var dette med å treffe spikeren på hodet... :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Folket virker litt småhissige i dag :D

Men eg personleg ville heller ha gått for ein BMW ettersom det er "følelser" inni i bildet, men hadde eg tatt til fornuften og ville hatt ein bil som var driftsikker og billig i drift, hadde eg nok kjøyrt Toyota. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at jeg ikke liker Japanske biler generelt. Grunnen til at jeg ikke liker lexus er at jeg syns de er stygge innvendig + et navn så over the top - harry at man skulle tro det var en slags dårlig spøk.

man blir jo uglesett med en gang man nevner navnet Lexus...

nei svaret må bli at jeg aldri i hele mitt liv har sett en skikkelig fin japansk bil... og den dagen de faktisk klarer å skru sammen son som ikke der fælt ut heter det sikkert noe enda mer fjollete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke...

Hvorfor har Toyota rykte på seg for og være så gode biler kvalitetsmessig....?

kjedelig dritt bil... hehe har ikke personlighet

hva skal du med Lexus når du kan kjøpe BMW???

Fordi de alltid fungerer fordi det ikke er noe utstyr som kan ryke på de. Vi har en Toyota Camry 97 modell. Hatt den i sju år og det eneste som har vært galt er vindusheisen på førerside og varmetråd i pasasjersete. Den har gått 140.000km nå, og de på verkstedet ble veldig overraska over hvor god stand forunger og ledd er. Generelt understellet.

Aldri bytta noen foringer, støtdempere, fjærer, eksosen er potte tett enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke...

Hvorfor har Toyota rykte på seg for og være så gode biler kvalitetsmessig....?

kjedelig dritt bil... hehe har ikke personlighet

hva skal du med Lexus når du kan kjøpe BMW???

endelig noen som forstår saker og ting her. Gratulerer med dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er at jeg ikke liker Japanske biler generelt. Grunnen til at jeg ikke liker lexus er at jeg syns de er stygge innvendig + et navn så over the top - harry at man skulle tro det var en slags dårlig spøk.

man blir jo uglesett med en gang man nevner navnet Lexus...

nei svaret må bli at jeg aldri i hele mitt liv har sett en skikkelig fin japansk bil... og den dagen de faktisk klarer å skru sammen son som ikke der fælt ut heter det sikkert noe enda mer fjollete..

Det må nesten bare være i Oslo vest at man blir uglesett hvis man har en Lexus... i resten av verden blir Lexus faktisk betraktet som seriøse biler på linje med f.eks BMW og Mercedes-Benz... dog mangler Lexus litt "streetcred"... :roll:

Jeg er imidlertid temmelig sikker på at Toyota ikke gir opp og at Lexus om 5-10 år er et slags moderne Audi. Tyskerne sliter generelt med en nasjonal økonomi som ikke riktig vil opp i turtall pga. manglende reformer og fravær av beslutsomhet. Hva de gjør med dette problemet vil være avgjørende for hvordan tysk bilindustri utvikler seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er jo Lexus kongen av Luxus.... har slektninger der borte og de skryter Lexus opp i skyene.... sammen med Volvo og BMW er de veldig pop om man skal vise seg frem i og med at alt som ikke er Americansk koster mye mer..

I oslo blir man definitivt sett på som en fjomp om man kommer i en lexus. Da prøver man rett og slett for hardt....

kjøp heller en Porsche Cayenne da.. den har i alle fall ikke et så på trynet latterlig navn.

Navnet Lexus er jo en parodi på segselv... eneste stedet et så gjennomført harry navn kan fungere er USA.. og der fungerer det jo dritbra også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...