Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Blir kanskje feil å si ny bil, bilen ble kjøpt i januar, men har brukt litt tid på å få den som jeg vil. Alle lykter er byttet, EVO leppa er på plass, nye hjul, pluss mye nytt både innv, utv. Blei ihvertfall fornøyd med resultatet.

Eneste som mangler nå er skilter, ettersom det er en importbil, men de kommer i begynnelsen av juni (Gleder meg :wink: )

M3-1.jpg

m3-2.jpg

Skrevet

var ikke så kjempe fan av sorte baklykter.. kanskje jeg må se litt mere på bilen, blir sikker å like de da :)

ellers en nice bil 8)

Skrevet
var ikke så kjempe fan av sorte baklykter.. kanskje jeg må se litt mere på bilen, blir sikker å like de da

ellers en nice bil

Alle lyktene på bilen er nå sorte. Litt a "greia" er at "alt" på bilen skal være sort. Felgene er også sortblanke, men det blir no annet når du ser helheten av den :wink:

Gratulerer med en meget pen E30 M3. Tør jeg spørre om hva bilen kommer på med norske skilter?

Bilen kommer på ca 155000 ferdig på skilter. Nå er den endel påkostet siden jeg kjøpte den, men den har bare gått 85000 :wink:

Var meget pen, men kunne kanskje vært andre felger? Hartge kopi? Passer ikke helt på en E30, men det er jo smak og behag!

Takk for det, kjøpte dem forrige uke og er veldig fornøyd :wink:

Nei, det er ikke no hartge kopi, og de passer faktisk bilen veldig bra.

Er forøverig 255-35-18 bak, så det gikk på håret med valsing av innerkanten. Men som sagt, smak og behag...

Skrevet

absolutt en grom bil... synes den "svart finishen" gjorde seg på denne bilen jeg! da blei det liksom et eget preg over den! i alle fall da det var så gjennomført...

Skrevet
absolutt en grom bil... synes den "svart finishen" gjorde seg på denne bilen jeg! da blei det liksom et eget preg over den! i alle fall da det var så gjennomført...

Takker for det :wink:

Det som gjenstår nå er å få sota rutene litt for å få den endelige "finishen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...