///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har du sjekket denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=b10Vet ikke om den er til salgs ennå... eg trur det eg har spørt han ja...den bilen er berre rå...men det går jo å høre med han på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 B10 BI-Turbo er så fin.... finnes ikke noe tøfere en å ha en knapp som justere ladetrykk.... veldig tøffe saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 B10 BI-Turbo er så fin.... finnes ikke noe tøfere en å ha en knapp som justere ladetrykk.... veldig tøffe saker.. ikke sant...alpina er utrolige biler og ikke minst felgane e døds rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 B10 BI-Turbo er så fin.... finnes ikke noe tøfere en å ha en knapp som justere ladetrykk.... veldig tøffe saker.. ikke sant...alpina er utrolige biler og ikke minst felgane e døds rå kunne ikke vært mer enig. MÅ snu meg hver gang jeg ser en BMW med Alpina-felger. Alpina er helt knall.... Lese i TotatBMW ( tror jeg det var) at den motoren som sitter i X5 4,6is og 4,8is først ble laget av Alpina.. til E39 trur jeg... i alle fall 4,6litern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 B10 BI-Turbo er så fin.... finnes ikke noe tøfere en å ha en knapp som justere ladetrykk.... veldig tøffe saker.. ikke sant...alpina er utrolige biler og ikke minst felgane e døds rå kunne ikke vært mer enig. MÅ snu meg hver gang jeg ser en BMW med Alpina-felger. Alpina er helt knall.... Lese i TotatBMW ( tror jeg det var) at den motoren som sitter i X5 4,6is og 4,8is først ble laget av Alpina.. til E39 trur jeg... i alle fall 4,6litern.. har alpin sjøl,selger dem ikke men har fåt masse bud på felgane.hadde plan og selge dem m bilen men tenkte meg om felganer er 9.5"235/35-18 frame bak er 10.5"265/35-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Si meg en ting, har du hatt noe i kaffen siden du ler i hvert eneste innlegg? Alpina modellene er lekre, iallefall de siste modellene som har kommet. Det jeg liker med Alpina er deres diskrè utseende og den råe motorkraften de leverer på bilene, samt deres elegante interiør. Jeg syns Alpina lager elegante biler med masse power, bare se på dagens D3, B5, B6 og B7. Det som riktignok er synd er den stive prisen. Ikke bare prisen på bilen, men rekvisitaen også. 19" Alpina Classic i følgende dimmensjoner, 8.5X19 245/35 Michelin og 9.5X19 275/30 Michelin koster iht. Vesttuning 35 000 ,- inkl mva og 45 000 ,- inkl mva iht. BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Si meg en ting, har du hatt noe i kaffen siden du ler i hvert eneste innlegg? Alpina modellene er lekre, iallefall de siste modellene som har kommet. Det jeg liker med Alpina er deres diskrè utseende og den råe motorkraften de leverer på bilene, samt deres elegante interiør. Jeg syns Alpina lager elegante biler med masse power, bare se på dagens D3, B5, B6 og B7. Det som riktignok er synd er den stive prisen. Ikke bare prisen på bilen, men rekvisitaen også. 19" Alpina Classic i følgende dimmensjoner, 8.5X19 245/35 Michelin og 9.5X19 275/30 Michelin koster iht. Vesttuning 35 000 ,- inkl mva og 45 000 ,- inkl mva iht. BMW. hehe i kaffen ja..det er nok karsk..er helt enige med deg at nye alpina modeller er pene biler men eg har nok mitt hjerte i e34 karroseriet da. JA DET KOSTER Å VÆRE KAR som dei seier på sunnmøre PS:ska prøve å ikke le på hvert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Det som riktignok er synd er den stive prisen. Ikke bare prisen på bilen, men rekvisitaen også. 19" Alpina Classic i følgende dimmensjoner, 8.5X19 245/35 Michelin og 9.5X19 275/30 Michelin koster iht. Vesttuning 35 000 ,- inkl mva og 45 000 ,- inkl mva iht. BMW. Egentlig så er det jo ike så ille da, med tanke på hvilke priser det er på Ac Schnitzer og Hartge felger f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei, det er ikke ille sammenliknet med AC-Schnitzer, Hartge og Hamann. Men 45 000 ,- inkl mva er alikevel mye for et par 19" tommere, selv om de er dritlekre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei, det er ikke ille sammenliknet med AC-Schnitzer, Hartge og Hamann. Men 45 000 ,- inkl mva er alikevel mye for et par 19" tommere, selv om de er dritlekre... er heilt enige der..45 lapper er litt mye de uannsett om dem er drittlekre.visst ikke man er vollevik/røkke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Er ikke noe en kjøper inn hvis en har en kantkjørende-kjerring i huset nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Denne bilen var jo berre heilt rå... Skal nok klare å prute den ned ein del... Er jo ein 95 modell M5 tilsalgs for 299.000kroner... Hadde heller gått for ein 89.model Alpina B10 BITURBO... Man bruker jo ikkje 6 måneder på å leite etter sånne biler for å spare 20.000kroner. Dette er en bil man bare kjøper for å kose med... Eg kunne vært i stand til å bytte dama mi mot ein slik bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 her er noe bilder av min alpiner felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 lekkert... ser virkelig bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Veldigfin bil, men kanskje 40k overpriset . I tillegg er B10 Bi-Turbo bygget på 535i og ikke M5 som annonse tittelen antyder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå