Rope Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Legger ut de bildene jeg tokk, ikke sinnsykt med biler, men greit nok. trur været skremte de fleste men vi fikk sol på slutten. Takk for oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for treffet! Noen bilder til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Næh, dæsken det er bilder av meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fine bilder det der. Hyggelig å møte noen av folkene her inne, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fine bilder det der. Hyggelig å møte noen av folkene her inne, Du som hadde touringen? Må spørre siden det står 320Ci i avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Må bare si beklager for at jeg ikke kunne komme...Håper på flere lignende treff som dette hvor jeg får ut fingeren og møter opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Ja, jeg beklager for at jeg ikke kom. Dette av en enkel årsak at jeg måtte se på båtplassen min og når jeg først var igang dro jeg til Sverige. Håper også på et liknende treff senere, forhåpentlighvis da det IKKE regner. Det regnet virkelig ille på hjemveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ja været skremte vel mange, det sprut regna på tur dit for alle, men etter 5 min så begynte det å lysne å på slutten var det jo nesten sommer. Det var bare en E39 som var der, men det var pen. mest E36'er for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fine bilder det der. Hyggelig å møte noen av folkene her inne, Du som hadde touringen? Må spørre siden det står 320Ci i avataren din Stemmer det, jeg som har touringen, 320ci var forige bilen min, bare glemt å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Har jo bøtta ned hvert 15. minutt i hele dag. Dere var uheldige med været! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 hyggelig ja.. regnet jo ingenting mens jeg var der iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei! Koselig med et lite treff.. kunne vært bedre vær, men det regnet ikke så lenge vi var der.. Bra at du dro i gang dette Robert:) Koselig å snakke med dere.. blir vel flere sånne "små" treff: Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei!Koselig med et lite treff.. kunne vært bedre vær, men det regnet ikke så lenge vi var der.. Bra at du dro i gang dette Robert:) Koselig å snakke med dere.. blir vel flere sånne "små" treff: Simen Var ikke bare robert Hvem var du forresten? sett bilen din på statoil på lørenskog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Sorry Morten... Sølv 323 cab.. Ja, kan nok stemme at jeg er der en del å vasker... men også en del på Statoli Fjellhamar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har jo bøtta ned hvert 15. minutt i hele dag. Dere var uheldige med været! Det slutta faktisk å regne rett etter kl 14, så det var bra. Skal du dra i gang et lite "vestfolls treff" nå Gunnar? Nå som vi Oslo gutta klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå