Gå til innhold

Styling til Bmw E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

veldig enig med TAS her. En Alpina/styling kan bli bra, men det var jo det som i utgangspunktet var så stilig med E38 da den kom... den var så clean at man ikke kunne se forskjell på en 728 og en 750.. det syns i alle fall jeg var skikkelig tøft...

Alpina sin E38 ser veldig fin ut.. ..

alb12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk velger nok etter lommeboka....Alpinastylingen til E38 tror jeg koster bra med rubler....

Tja. Hvis jeg ikke husker helt feil skulle Vesttuning ha 3000 kr inkl. mva for Alpina leppe til min E60. Er jo ikke stort sett annet enn fronten som er gjort noe med fra utseende på std. modell.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så ille det...TAS.. og så ser det jo mye mer ryddig ut en noe humbug-greier...

men jeg syns fremdeles at E38 ser meget fin ut uten styling og slikt... kanskje hakket for høy bak... ser ut som et kattedyr som står litt på bakbeina med halen opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må innrømme jeg har kikket litt på Alpina, ble ikke mindre kin nå. Men det var mest for å få frem en diskusjon på emnet. Og om det var kitt der ute som jeg ikke viste om. Liker bilen veldig godt slik den er, men det første jeg vil gjøre er å montere nye eksos muligens fra remus eller supersprint...

De orginale er gjemt under skjørtet bak.

Er det foresten best å sette bort den delen med å kutte i endeskjørtet, eller kan en "amatør" gjøre det lett selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...