Gå til innhold

Hva er den beste modifiseringen du kan gjøre på en BMW?

mnesby
 Share

Anbefalte innlegg

Spørsmålet ble stilt til Kevin Bird hos http://www.birdsauto.com i mai-nummeret av BMWcar.

"Det må bli å modifisere understellet på en E46 fordi BMW har gjort alt galt her. Sett inn vårt understell og anti-roll bar pakke vil forandre bilen for £2000."

(Birdsauto er forhandler av Hartge i England)

Fant ut at jeg bare måtte poste denne her på forumet. Det ga ihvertfall meg en tankevekker. Skal jeg tune en bil vil det bli understell og felger først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo i stor grad an på utgangspunktet. Men å ha en bil som er tight og fin (sportsunderstell osv), og som er kort og tett i girene med god styre- og gassrespons er det viktigste for meg. Utseendet er sekundært for meg selv om det selvfølgelig ikke er uten betydning det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når valget falt på BMW hadde jeg prøvd omtrent alt som er av bilmerker. Det var alltid et eller annet ved andre merker som jeg ikke likte. Dårlige nakkestøtter, mye vindsus, mye motorstøy, kjedelige kjøreegenskaper, you name it. På BMW stemte alt. I ettertid har det gått opp for meg at det er litt mye vandring på clutchpedalen, så den beste oppgraderingen er å montere justerbar clutchstopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold til pris er det ingenting som slår clutchstopperen.

Nope... det billigste er å lære og beherske bilen 100% når den er original... :lol: ... De færreste klarer (og tør) tyne maksimalt ut av bilens veigrep... så hvorfor ikke først se hvor langt man kommer med en original BMW før man bruker en mindre årslønn på oppgraderinger... :wink:

Porsche har gjort undersøkelser som viser at over 97% av deres kunder maksimalt utnytter 60% av de ulike modellenes potensiale i original stand... jeg tror BMW kommer dårligere ut... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...