TEM Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg slenger meg oxo med,og legger ut noen bilder av bilen min nypolert og med sommerskoa på Bildene er tatt med mobil så de er ikke av beste kvalitet,men jeg håper di faller i smak fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Pen bil med perfekt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Utvilsomt en nydelig bil Såg brutalt lav ut med tanke på avstand opp til hjulbue. Hvor mye er den senket? Alt som trengs nå er en M-tech fanger, så er bilen helt perfekt En ting jeg ikke liker på sølvgråe E46er er lyktelister. Det ser liksom litt vell mye "etterpåmontert" ut. E46 lyktene er rett og slett nydelige uten stæsj på, selv om det til tider er frekkt med en svart E46 med lyktelister, får liksom ett sint look Men for all del, smaken er som baken! Hvertfall en nydelig bil, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Kjempefin bil ja, er usikker på om eg liker e36 m3 speil på e46..men bra senket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget fin bil TEM.... Hadde blitt rått med toning helt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kunne heller tenkt meg ei frontleppe av noen slag,men jeg finner ingen som jeg liker. Senkesett er FK høydejusterbart. Måtte senke litt exstra nå siden det er sommer, jo lavere jo råere er min mening. ingen problemer med å kjøre sån som den er nå,og enda er det mere og justere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Utrolig pen E46 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Litt harry med røde original-kalipere, men ellers fin bil. -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Takker for alt det positive \:D/ Kansje ser jeg noen av dere på Gatebil våler til hælga? Vurdere og ta meg en tur,bruker og være der vært år så,blir en tradisjon det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå