Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ta et bilde av bilen bakfra nå da, ser så sinnsykt ut som et M3 merke.. Hvorfor ikke bare ta av M merkene?? Blir jo penere uten synes jeg, men for all del, det er jo din bil!

Skrevet

Der har nok vært et klistremerke med et 3 tall ja, men det er borte nå.

Ser bare sporene etter 3 tallet, med resterende merket er dønn fast.

Er ikke det orginale M3 merket i ett stykke. Kunne ikke se noe kutting eller noe sånt.

Man må jo virkelig lure på hva forrige eier har hatt i hodet...

Er jo blasfemi å klistre et M3 merke på en 316Ti.

Kunne forstått å ha et M3 merke på min forrige toyota, men ikke på denne bilen....

Og for orden skyld. Jeg kjøpte ikke bilen på grunn av merkene. (foruten BMW merket da).....

Skrevet

grei bil dette... om man vil ha M-merke på er jo det greit ( men jeg ville ikke hatt det der)

er jo uansett ingen som vil ta det for å være en rask bil...

Skrevet

Merket sitter så himla godt fast at jeg er redd for å skape riper og annet grums ved fjerning.

Framme i grillen er de sveist fast i plasten eller kanskje der er noe kraftig lim. Ser ut som sveisefuger på baksiden.

Får vel ta av merket når bilen en gang skal lakkes....

Skrevet

Hallo! biler med M-tech pakke kan bestilles med ///M merke. (kunne ihvertfall det før itiden (sist gang jeg var med på å kjøpe en ny BMW var i 1987 når fattern kjøpte en svart 518 med M-tech. Og den sto det M merket bak på.))

Jeg synes disse bilene er skikkelig tøffe, og ihvertfall når de har de riktige baklysene som din har.

Til dere som ikke liker denne modellen: Dere kan kjøre rundt i familie-sedanene deres og leke at dere har sportsmodeller så mye dere vil :)

Når du skal skifte retning på en bil, så kan du ha så mange hester du vil, men den som har minst masse vinner!

Gratulerer med ny bil !!

Skrevet
er jo uansett ingen som vil ta det for å være en rask bil...

Det kommer jo helt ann på hva man hadde tidligere. I mitt tilfelle en Toyota Corrolla 1.3 med ufattelige 3 ventiler pr. sylinder og knasne 75 hester. Har nok tatt et steg på stigen ja, men der er mange trinn igjen ser jeg...

Har kanskje fått et problem. Hva kan være feil når bilen ikke drar skikkelig hele tiden. Jeg er jo klar over at det ikke skal smelle skikkelig i denne bilen, men kan Vanosen være litt ute av synk eller kanskje luftmengdemåleren holde på å ta kvelden?? Kan slikt måles ved diagnoseverktøy eller må den bare skiftes? Har jo enda granti på bilen, så hva kan jeg forlange av selger å teste før grantien går ut?

Skrevet
Der har nok vært et klistremerke med et 3 tall ja, men det er borte nå.

Ser bare sporene etter 3 tallet, med resterende merket er dønn fast.

Er ikke det orginale M3 merket i ett stykke. Kunne ikke se noe kutting eller noe sånt.

Man må jo virkelig lure på hva forrige eier har hatt i hodet...

Er jo blasfemi å klistre et M3 merke på en 316Ti.

Kunne forstått å ha et M3 merke på min forrige toyota, men ikke på denne bilen....

Og for orden skyld. Jeg kjøpte ikke bilen på grunn av merkene. (foruten BMW merket da).....

Til info, ingen M3/M5/M6 merker er i ett stykke....alltid løst tall

Skrevet
Har kanskje fått et problem. Hva kan være feil når bilen ikke drar skikkelig hele tiden. Jeg er jo klar over at det ikke skal smelle skikkelig i denne bilen, men kan Vanosen være litt ute av synk eller kanskje luftmengdemåleren holde på å ta kvelden??

Luftmengdemåler vil typisk gi feil, som gjør seg gjeldene ved brått fullt gasspådrag. så henger den igjen rundt 2,5 til 3k o/min

Vet ikke om det er noe feilkrets på luftmengde målerene på bmw, men det var det ikke på en audi jeg hadde før ihvertfall, var innom verkstedet flere ganger før de fant ut at det var lmm de måtte bytte.

Et triks jeg har sett på andre forum er å koble fra lmm slik at bilen går i nødprogram, hvis bilen da går bedre, så er det lmm som er synderen

Skrevet
Et triks jeg har sett på andre forum er å koble fra lmm slik at bilen går i nødprogram, hvis bilen da går bedre, så er det lmm som er synderen

Noen mening om hvor jeg kobler fra denne? Går den tilblae til normaltprogram når lmm kobles tilbake igjen?

Takker bzzlink så meget for svar.

Skrevet

Noen mening om hvor jeg kobler fra denne? Går den tilblae til normaltprogram når lmm kobles tilbake igjen?

Takker bzzlink så meget for svar.

Hvis du har garanti på bilen vil jeg anbefale å fikle minst mulig med bilen selv og lever den inn til verkstedet. Er du skikkelig uheldig kan de påstå at det er din fikling som har ødelagt den og derfor ikke ta det på garantien. Lever den inn, forklar symptomene og be de ordne det. Eller gjør som de høye klassene gjør: Gå inn, lever nøklene og si "bilen fungerer ikke, fiks den" :lol:

Skrevet

he he. Joda har kontaktet verkstedet og bilen skal inn til en liten diagnose test. Får enda fin service hos selger, så tror nok jeg ikke har vært en plagsom kunde.... hittil....

Har jo garanti enda, men det er jo det som heter motor og drivverk. Luftmengdemålereren og gasspjeld er vel endel av motoren eller bruker firmaene å prøve seg på at det ikke er det??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...