Gå til innhold

Er du en aktiv bruker av forumet ?

Sperre
 Share

Hvor mange ganger er dere inne på forumet daglig ?  

95 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger er dere inne på forumet daglig ?

• 1-2 ganger i uken
      3
    • 5 - 10 ganger i uken
      5
    • 1 - 3 ganger daglig
      30
    • 5 - 7 ganger daglig
      22
    • Fler enn 7 ganger daglig
      37

Anbefalte innlegg

Jeg selv er en aktiv bruker av dette forumet, derfor var jeg nyskjerrig på dere andre, hvor mange ganger dere var inne her på forumet ?

Selv så er jeg her inne flere ganger daglig !

Vil også takke Gunnar som startet dette forumet, dette forumet har etablert seg godt nå bare i løpet av de 2 siste årene og det vil helt sikkert vokse ytterligere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye jeg er avhengig av (jeg hverken røyker, junker... eller drikker sterkere saker enn en sympatisk blandet gin/tonic), men en god dose forumlesing hver dag er jeg avhengig av... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innpå siden en del, men bruker en annet forum som forum nummer 1.

Hovedgrunnen er at på Bimmers.no får man kun lov til å diskutere bil og ingenting annet. Det blir man drittlei av, med en det lages trådene som ikke er relaterte til bil så stenges trådene. Latterlig spør du meg.

Et "off-topic" forum burde lages hvor man kan diskutere alt fra trening, fotball til damer og samfunnsproblemer.

På den måten blir forumet mer komplett, noe som det ikke er idag! Man blir dritt lei av å KUN lese bilstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår Per. Poenget med _dette_ forumet er bil, og da BMW spesielt. Vil du diskutere andre ting, så finnes det andre forum.

Har man kronisk skrivekløe og et ekstremt behov for å prate sjit så anbefalles f.eks IRC.

Forøvrig er jeg innom her ganske ofte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerEklund og Hagenisse: La oss holde disse to diskusjonene fra hverandre. I denne tråden diskuterer vi hvorvidt vi besøker bimmers ofte eller veldig ofte... :lol: ... og i denne tråden diskuterer vi hva vi skal diskutere når vi besøker bimmers... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som ikke er noe særlig med forumet er navnet... men jeg skjønner jo hvorfor det ble som det ble... men litt trist er det... for det er slik et seriøst og saklig forum at det nesten ikke paser med et så "useriøst" navn.. men men.. det er noe man får leve med ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker hver morgen om det står noe nytt på "Siste 10 tråder fra diskusjonsforumet", sjekker flere ganger i løpet av dagen på jobb og sjekker noen ganger hjemme på kvelden. Forsiden burde hete forsiden og ikke nyheter, dessuten hadde det vært kult med egen ramme: 10 siste fra teknisk, 10 siste fra annet og 10 siste fra kjøp og salg. Litt enklere å sjekke siste innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...