kukkhue Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Der bateriet ligger så er det jo noen hull med gjenger på. Kan jeg bruke disse til jording? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Tror jeg ville strukket en kabel til et av beltefestene om du vil ha best mulig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 usj..er til en 1000w forsterker og eventuelt en aktiv sub. La alle kablene i dag. Tror du det hat mye å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Nei, det har ingenting å si hvor i karosseriet du jorder hen baki der, bare du sørger for at det er god kontakt mellom karosseriet og kabelen. Slip vekk lakk og annet smuss så blir det perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Kunne du ikke jordet rett i batteriet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 oki doki. da er det fram med pusse utstyret i morgen tidlig. skal bli deilig med litt orntli lyd i kjerra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Tror jeg ville strukket en kabel til et av beltefestene om du vil ha best mulig jording. Det er jo en ab di dårligste å ustabile plassene å jorde. Bruk heller di originale jordingsplassene. finns nok av dem på bmw'er. Men det som nok blir enklest er å slipe rent på karosseriet å bruke selvborende skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Kunne du ikke jordet rett i batteriet da? ja hvorfor ikke bare koble rett på batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Du har kabelen rett ved batteriet, jord den der.... Unødvendig å lage deg ett potensielt problem med å pusse bort lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Kunne du ikke jordet rett i batteriet da? ja hvorfor ikke bare koble rett på batteriet? Fordi alt elektrisk anlegg bør gå gjennom "samme" jord altså karosseri for å slippe forskjellig spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 vell jeg pussa litt rundt hulet og fant en skrue som passa. hva kan jeg si.. Det FUnket Veldig bra. Ingen ulyd alt er som det skal. Dig med litt lyd i go'bilen Takker for alle tipps og svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 husk å ha så kort jordingsledning for best mulig pulver i sakene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spøl da ventle Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 du dan jo jorde på minusen på batteriet. det har jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 kan jorde på batteriet men ikke anbefalt....bør ha lik jording overalt som nevnt ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå