Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Det er fordi det hele har tatt en litt annen retning.. Den ville ikke latt seg godkjenne slik den var, så da ble det heller en skikkelig ombygging.. Det får heller bli en ny prosjekttråd når jeg bare får tid..
bmw520 Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Det er fordi det hele har tatt en litt annen retning..Den ville ikke latt seg godkjenne slik den var, så da ble det heller en skikkelig ombygging.. Det får heller bli en ny prosjekttråd når jeg bare får tid.. okay, så d har blitt M5 ombygging ja hehehe, ja dette vil vi jo se mere av, hehehehe. ja så var d dette med tid til alt da
VillKapping Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Hvordan går det med ombyggingen din Gunnar? Noe fremgang?
ingard Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Damn, den har virkelig kommet seg fra da vi først så den..
Gunnar Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Ja, håper det er flere enn meg som ser det.. Det begynner helt klart å hjelpe nå, selv om det har tatt tid.
VillKapping Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Se her ja! Den har blitt skikkelig pen! Har du fått den godkjent?
Gunnar Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Det kommer nok en tråd med alt dette om en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå