Gå til innhold

Nye Felger Til M3 E30 (NÅ MED TIDENES FELGER PÅ)

PK
 Share

Anbefalte innlegg

Rå flott M3 du har :lol:

Monter tjukkere spacer å heller valse litt :!:

Så lite valsing blir ikke visende.

Har valset min bak,dro den ut ca 12mm men det vises ikke uten at du veit om det :wink:

Jeg har 10X18 og 8x18 med 265/30 bak og 225/35 framme med ET18 på felgene.

Valset kun bak 8) Bilder ligger på "Prosjekter" under M3 Turbo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har valset min bak,dro den ut ca 12mm men det vises ikke uten at du veit om det :wink:

HALLLOOOO man valser ikke hjulbuene på en original Sport Evo :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble meget pent! Jeg liker holdningen din - hvis man først kjøper noe så skal det være ekte kvalitetsvarer :D

MEEEEEEGET PENT!

Jeg tror det er problemfritt å slipe av LITT på fjærskålen så lenge du gjør det med en logisk tilnærming... Tenk deg godt om og planlegg hva du skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLLOOOO man valser ikke hjulbuene på en original Sport Evo :shock:

Har ikke fått med meg at det er en orginal sport evo :roll::wink:

Gjør som Henrik sier,slip litt av fjørbeinskåla.

Kan vel ikke skade :!::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble meget pent! Jeg liker holdningen din - hvis man først kjøper noe så skal det være ekte kvalitetsvarer :D

MEEEEEEGET PENT!

Jeg tror det er problemfritt å slipe av LITT på fjærskålen så lenge du gjør det med en logisk tilnærming... Tenk deg godt om og planlegg hva du skal gjøre!

Ja kvalitet er et must. Har brukt 2år på å bestemme meg for felger siden det gjør halve bilen. Har nye spacere på vei til fronthjula. er 2mm tjukkere, er ennå litt å gå på i skjermene. hvis det ennå tar i, så sliper jeg vel vekk en liten mm.

Satser på å ha spacerene neste uke. Skulle kommet igår, men lager var tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finere med BBS RS felgene, 18" er alt for stort på e30 m3. Ta på BBS RS igjen og omlakker bilen til orginal farge så kommer det seg. Godt å se du fikk tilbake orginal rattet.

De gamle bbs felgene er slitne. Skal selges. Har fått bud på 7k uten dekk.

Syns 18" er en veldig fin dimensjon på M3 E30.

Har også originale Sport Evo felger på vei innen få uker.

De er 7.5x16, blir mest sansynlig R-dekk på disse.

Hadde uansett ikke tatt av felger jeg liker særdeles godt, og har brukt for mye penger på. Syns RS-GT designet er finere enn RS designet.

Bilen ser mer kompakt og moderne ut, akkurat slik jeg håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finere med BBS RS felgene, 18" er alt for stort på e30 m3. Ta på BBS RS igjen og omlakker bilen til orginal farge så kommer det seg. Godt å se du fikk tilbake orginal rattet.

17" og 18" kler M3 godt syntes jeg. Skjønner ikke vitsen med å alltid bare skrive hvordan man selv ville hatt bilen, er en grunn til at PK kjøper nye felger og tar de valgene han gjør, fordi det er nettop sånn han vil ha det... Er jo ikke bare å lakke om en bil, koster både tid og penger, regner med at du vet det...

Måtte bare skrive detta PK, hagler jo med kommentarer som detta både her og på S14... :? Syntes det er litt irriterende når det blir så mye kommentarer som det, alt har jo en grunn, som f eks at første eier av bilen din eller hva det var valgte å lakke og at forrige eier valgte å valse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" er ikke for stort på E30 M3 :evil: !!!!!!

Et lite spærsmål til seg Sleeper. Hvor store hjul tror du det var på de aller fleste DTM E30 M3???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg skrive at jeg likte bedre RS-GT når jeg likte best RS felgene ???

Det e jo et forum der folk viser frem bilene sine og får tilbakemelding av andre...

Det er klart. Men å foreslå å sette på igjen noen felger jeg åpenlyst ikke liker like godt som de nye er litt dødfødt.

Syns RS'ene gjør seg bedre på e28 eller eldre. Spesielt E24 og E9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...