Gå til innhold

Dette må dere se...Audi på sitt beste

Share

Anbefalte innlegg

@ Gunnar: Greit at Audi kanskje ikke planlagt av bilen skulle bli brukt som traktor, men kammene skal ikke bli utslitt av den grunn da :)

Kanskje ikke, men når man finner på å bruke bilen til denslags så vil jeg tro eieren er kapabel til det meste.. som f.eks. å kjøre den knallhardt på kald motor = stor innvendig slitasje. Ikke er det særlig bra med alt det støvet heller.. Ellers helt klart et morsomt stunt, og sannsynligvis praktisk også - bilen er jo mye lettere enn traktorer, og synker derfor verken nedi eller tettpakker jorda så mye.

Jo, det er klart. Er han så dum så fortjener han det. Men det er flere inne på den tråden som forteller om lignende erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shock: Er ikke akkurat noe en ser hver dag...

tromle1.JPG

Den der er jo ikke særlig tung, og regner med at dette ikke har skjedd mange gangene uansett....så dette er ingen bortforklarings mulighet.

Unasett, å dra en campingvogn eller en båt opp bakker osv er mye tyngre enn dette her og foregår nok mye oftere....har aldri hatt tiltro til VAG produkter, virker alt annet enn bunnsolid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. bilen har jo gått 237.000km, og når man ser hva den har vært brukt til:

tromle1.JPG

tromle2.JPG

Ser selvfølgelig at dette har vært et problem, siden Audi har kommet med forbedrede deler, men jeg tror ikke traktor var det Audi hadde i tankene da de konstruerte bilen..

LOL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler og bilmerker har sine problemer, men det værste er vel at VAG forhandlerne ikke vil kjøre disse problemene på goodwill-garanti fordi de må ta noe av kostnaden selv. Tror jeg ville tatovert "fuck VAG" på armen hvis jeg hadde fått vite om det i etterkant. Så lenge fabrikken erkjenner at det er et problem, og problemet blir løst på en rimelig og effektiv måte, så er det greit for meg som kunde.

Bare se på BMW E39/E46 rustproblemer som blir tatt på garanti (vs Mercedes som først nektet å godta krav om garantireparasjoner), E46 bærearmer som blir byttet på goodwill osv.

Jeg vil tro at banekjøringen som jeg utsetter 330'n min for er en langt større påkjenning for motor og bilen generellt enn det bildene av landbruksredskapen over er. Men jeg funderer på om slitasjen kunne blitt redusert om man hadde byttet olje og filter oftere enn de enormt lange service-intervallene disse bilene har blitt foreskrevet fra fabrikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nevnt elektronikk problemer og motor slitasje som et problem på auda/VAG.

Vel, hva da med girkassene dems, mange blir byttet før de er gått 100.000km...

Jeg skal aldri ha auda!

Ved et tilfelle, ble jeg fortalt av en forhenvarende auda eier, at jeg ikke måtte finne på å kjøpe auda eldre enn 02 model...

Jeg har ikke engang vurdert det...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOIOI. Ser ikke helt bra ut!!!!! Da er det bare å vente på motor-ras da. Vi har en 99 mod a6 2.5tdi v6. 140000km. Motorn går fint enda, enda.

Kan hende det har litt å si om man har automat eller manuell, da automat går på mere turtall. Vi har manuell.

Er nok omvendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOIOI. Ser ikke helt bra ut!!!!! Da er det bare å vente på motor-ras da. Vi har en 99 mod a6 2.5tdi v6. 140000km. Motorn går fint enda, enda.

Kan hende det har litt å si om man har automat eller manuell, da automat går på mere turtall. Vi har manuell.

Er nok omvendt!

Hvorfor i all verden tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...