Gå til innhold

fitte fotoboks!!!

rånings
 Share

Anbefalte innlegg

en fyr blei blitsa i trynet i går på vei hjem fra gatebil... lå i 95 eller noe i 80 sona.... det han gjorde var og stoppe like etter boksen og finne fram et hjul kryss og begynne og denge denne jævla fotoboksen.. etter 2 slag så begynte det og pippe noe stygg jævlig viste faen meg ikke at det var alarm i de satasnveipestens boksene.. så nå går han bare rundt hjemme og venter på at det skal komme en bot :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis du kjørte i 95km/t, og vi trekker fra en feildiff i måleapparatet til fotoboksen, samt kanskje en feil i speedometeret ditt (hvis du allerede ikke har gjort det), så lander du kanskje ned på 90km/t, hvorpå du da må ut med 1600,-.. 91km/t opp til og med 95km/t, så blir det 2900,-..

Men ja, bra noen viste den pokkers boksen hvem som er sjef! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk.. :roll:

Jeg håper at du får en saftig bot, for både hærverk og farten..

Ikke så smart å publisere dette på nett?

Det var jo en sak om forsikringssvindel her på et Mercedes-forum for en stund siden da han røpte alt på internett. Politi var i kontakt med forumadministrator for å få bla. IP adresse for å komme i kontakt med personen, "sexy Tore".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digg da hvis politiet har så lite og gjøre at dem begynner og finne ut hvem som lagde den lille bulken i den metallboksen så skal dem faen meg få høra hva dem egentlig burde bruke kreftene sine på ass... ta stakkars bilister er noe dem kan spart seg for... ta heller dem som voldtar og gjør innbrudd og sånnt i steden!!! er nå min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Godt nokon teke ansvar :D Hadde det vore med så hadde det nok vorte vinkelslipar og så tatt den med meg heim som suvinir :P

Men uansett, ver forsiktig med å legge sånne ting ut på forumet! Fort du får deg ein ubehageleg overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...