Gå til innhold

fitte fotoboks!!!

rånings
 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor er det så sinnsykt mange ekle hverdagshelter her.. død over fotobokser.. det er faen meg noen helvetes terrorbokser som bare ødlegger morroa. det er ikke herverk og knerte en fotoboks det burde blitt belønna! du skulle herpan helt rånings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hvorfor er det så sinnsykt mange ekle hverdagshelter her.. død over fotobokser.. det er faen meg noen helvetes terrorbokser som bare ødlegger morroa. det er ikke herverk og knerte en fotoboks det burde blitt belønna! du skulle herpan helt rånings!

Hehe, er det mulig! Dette er jo garantert rånings som akkurat har registrert seg som ny bruker. Tragisk. Det er den samme skrivemåten uten store bokstaver, flittig bruk av ..... mellom setninger, og akkurat den samme holdningen om saken! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha. Er ikke mange som har vettet i behold. Hold fartsgrensen, så slipper du å få bot. Værre er det ikke.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får din straff, både for herverk og for fartsovertredelsen.

Virker som om du har laget denne tråden for å skryte over det du har gjort? Da har du isåfall komt til feil sted. Du virker egentlig like latterlig som overskriften på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si dette sikkert, heller ikke at det er i hele Australia. Men snakka med en (fra Australia) på et E21 forum for en stund tilbake som sa at de hadde prøvd seg med fotobokser der og, men med en gang det kom en fotoboks opp så ble linsa tagga over. Det skjedde hver gang så til slutt gidde de opp og fjerna fotoboksene!

Dette er ikke noe jeg har garanti for bare sånn btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du polti eller n00b... er ikke pliktig til å lese en dritt du da...

hehe, du vet at de nye boksene sender bildet rett til politiet? Isåfall hjelper deg ikke å denge den i stykker :P

Men stå på, ødelegg de jævla boksene, utrolig farlig med de fordømte boksene alle bråbremser foran dem... Og stygge er dem og... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha. Er ikke mange som har vettet i behold. Hold fartsgrensen, så slipper du å få bot. Værre er det ikke.. :roll:

Det er lett å glemme seg enkelte ganger. Musikk, prating med kompiser i bila o.l å vips så blinker fotoboksen. Og det er ikke store farta som skal til for at det skjer. Tru meg! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å glemme seg enkelte ganger. Musikk, prating med kompiser i bila o.l å vips så blinker fotoboksen. Og det er ikke store farta som skal til for at det skjer. Tru meg! :?

Det er helt klart enkelt å glemme seg par ganger. Fikk selv to bøter på en uke da jeg hadde kjøring for Oslo-Sandefjord om natten. Fikk en på 1600,- og en på 2900,- mener jeg det var. Ikke så mye å få gjort noe med det - jeg rygget heller ikke ned fotoboksen med lastebilen etterpå..

Det er surt, men det er bare å betale de og være obs til neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...