oddis Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Fotobokser er til sterk irritasjon. Spesielt da enkelte bokser har en vanvittig provoserende plassering (Nedoverbakke, rett er 60 soner osv). En ting er ihvertfall krystallklart, kommer det opp fotoboks på Haslemoenstrekka (Mellom Våler - Flisa (Hedmark) ) så kommer den ikke til å stå der lenge. Og da er det ikke snakk om noe denging på boksen. Varebil, kompressor, vinkelsliper -end of discussion Fattern fortalte meg om en episode i Drammen område der noen gutter hadde tagget og kappet ned (forsøkt ihvertfall) en fotoboks, men de hadde vært dumme nok til å blitt tatt bilde av. Ble erstatningskrav på 200 000kr (på 1980 tallet) og samfunnstjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Fotobokser er til sterk irritasjon.Spesielt da enkelte bokser har en vanvittig provoserende plassering (Nedoverbakke, rett er 60 soner osv). Ingen er verre enn den i vålerenga tunnelen!! Jeg sjekket hvor stor fart jeg klarte å komme opp i om jeg bremset ned til 60 der hvor 60sonen startet, og trillet hele veien ned i 3gir rett før fotoboksen hadde jeg 80-90km/t UTEN å røre gassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Fotobokser er til sterk irritasjon.Spesielt da enkelte bokser har en vanvittig provoserende plassering (Nedoverbakke, rett er 60 soner osv). Ingen er verre enn den i vålerenga tunnelen!! Jeg sjekket hvor stor fart jeg klarte å komme opp i om jeg bremset ned til 60 der hvor 60sonen startet, og trillet hele veien ned i 3gir rett før fotoboksen hadde jeg 80-90km/t UTEN å røre gassen... Ja, den i Vålerenga tunellen er sur. En i min nærmeste familie hadde ca 116 km/t i en Ford F150 Lightning uten å røre gassen. Men man trenger jo ikke frykte dise boksene, så lenge man holde nogenlunde fartsgrensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Ja hva skal man si til denne diskusjonen da....? Sjakktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 hvorfor er navnet på emne og innlegget til trådstarteren forandret. igår var det en annen overskrift og i innlegget mente trådstarter at det var han som hadde kjørt fort og alt det andre som skjedde, idag er d no annet Legg merke til.... Sist endret av rånings den Man Mai 29, 2006 11:11, endret 6 ganger LOL.. bare slett d hele rånings hvis du ikke vil at en eller annen jornualist eller onkel skal få lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Talentløst prosjekt. Tråd stengt. Til trådstarter; Jeg kikket igjennom de siste innleggene dine her på forumet. Jeg er ikke imponert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg