RenZor Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Må innrømme at før hadde jeg ikke helt sansen for bmw. Før kunne jeg se på andre bilmerker og synes at de var kule. Men etter at jeg selv kjøpte BMW ble interessen bare større og større. Nå kan jeg ikke se NOEN honda, VAG, Nissan (audi har dog noen kule biler) som jeg kunne tenkt meg. Det er bare BMW BMW BMW som står i hodet på meg når det gjelder bil nå om dagen. Og når folk snakker stygt om BMW blir jeg rett og slett forbanna Hehe det er nesten litt skummelt Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 "Morsinstinkt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Er ikke eneste! Har altid likt bmw , men nå elsker jeg bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 har samme feelingen jeg og, blir rett irritert/frustrert når noen snakker om dårlig levetid og kvalitet på BMW motorer.. må bare gå /kjøre derfa før jeg sier eller gjør noe drastisk.. ! En som har skjønt det sa engang: Fremkomstmiddler lages i Japan, biler lages i tyskland. BMW er deffinasjonen på kombinasjon av comfort og sportslighet, bmw var forut for sin tid og har ingen over eller ved siden av som kan matche slik kjøreglede. BMW har skjønnt hva som skal til for å lage en bil man kan forelske seg i. Enkelt og greit. Kvalitet fra ende til annen, formgitt med kjærlighet fra første stund! ...skal søren meg tatovere meg snart jeg.. "-=BMW=-" <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 sammen setningen av alt d er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Luksus - Sport - Famile (stor og god bil) i ein pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 BMW har en fremragende motorsport-historie, noe som appelerer til merket som sportslige biler. Pluss at de har M-serien, noe de fleste forbinder med kraftige og luksuriøse biler. Det er vel mest det JEG liker ved disse bilene. Jeg er på min 7. BMW nå, ALLE E30(bortsett fra en 518 `84mod) og jeg blir nok aldri lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 "Morsinstinkt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Må nok innrømme det samme som RenZor her, at BMW ikke var drømmebilen før men fikk gamle e28 til farfaren min da han skulle kvitte seg med den (var vel 16 år), den var det forøvrig så mye rust på at det ble jordebil, men fikk da litt sansen for BMW etter å ha kjørt den litt, og tittet på BMW sider på nettet. Så har jeg noen kamerater som kjøpte seg BMW og etter å ha sittet på med de og prøvekjørt deres og div andre BMW'er var saken klar! Har egentlig hatt lyst på BMW fra jeg skulle kjøpe egen bil da jeg fikk lappen i fjor høst, men endte desverre med en VW Polo som jeg fikk billig. Er nå på jakt etter BMW, og er det noen som har lyst på en VW konebil er det bare å si fra Er ikke noe annet aktuelt merke å kjøpe for min del nå, er nok sammensetningen av utseende, komfort, motor, og ikke minst bakhjulstrekk som gjør mye av valget... Med andre ord, nesten alt ved en BMW frister meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Så fort jeg fikk øye på en E30 ble jeg forelsket i den. Og sånn har det gått videre. Samtidig har jeg fått mer innsikt og forståelse i BMW og liker mer og mer av bilene dems. Som FTE nevnte, deres motorsporthistorie samt deres HELhjertede forsøk på å lage råe gate/sports biler kan få alle og enhver til å gå bananas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 En BMW er konstruert for/rundt føreren, med han i fokus, og for at kjøringen skal bli morsom og positiv for han. De fleste andre lager "praktiske" biler der designernes fikse ideer om utseendet har førsteprioritet, og bønnetellerene har alt for mye de skulle ha sagt. Etter at Chris Bangle kom og ødela med designernykkene sine ble det litt forringet, men fremdeles er det ingen i samme prisklasse® som lager "driver's cars" som BMW. ..Og nå er Bangle vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 BMW er jo bare drømmebilen, den har ALT en bil bør ha, også er den tidløs og ser bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 For å være ærlig så kunne jeg ikke utstå Bmw for en 2-3 år siden. Synes de var harry og en bil folk kjøpte seg kun for status. Så kjørte jeg Bmw på kjøreskolen og fant ut hvor utrolig deilige bilder det er. Så mye digg utstyr, god komfort, pent utseende+++ Fant ut at det er ikke no galt med bilen, men enkelte som kjører bmw (ikke folk her inne som har peiling da ) Så nå har jeg heldigvis blitt forvandlet til en Bmw entusiast som gleder seg til å kjøpe sin første Bmw snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 For å være ærlig så kunne jeg ikke utstå Bmw for en 2-3 år siden. Synes de var harry og en bil folk kjøpte seg kun for status. Så kjørte jeg Bmw på kjøreskolen og fant ut hvor utrolig deilige bilder det er. Så mye digg utstyr, god komfort, pent utseende+++ Fant ut at det er ikke no galt med bilen, men enkelte som kjører bmw (ikke folk her inne som har peiling da ) Så nå har jeg heldigvis blitt forvandlet til en Bmw entusiast som gleder seg til å kjøpe sin første Bmw snart Ditto.. Kjøreskolen er veien til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 For å være ærlig så kunne jeg ikke utstå Bmw for en 2-3 år siden. Synes de var harry og en bil folk kjøpte seg kun for status. Så kjørte jeg Bmw på kjøreskolen og fant ut hvor utrolig deilige bilder det er. Så mye digg utstyr, god komfort, pent utseende+++ Fant ut at det er ikke no galt med bilen, men enkelte som kjører bmw (ikke folk her inne som har peiling da ) Så nå har jeg heldigvis blitt forvandlet til en Bmw entusiast som gleder seg til å kjøpe sin første Bmw snart Ditto.. Kjøreskolen er veien til BMW Mon tro om glattkjøringa kan ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå