MeSs Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 de som sier at BMW er pakkistralle, kebabvogn osv har sikkert aldri prøvd å kjørt en bimmer Ford og volvo eiere/"entusiaster" er krimminelle sånnsett!!! for min del kjenner meg jeg igjen i omtrent alles erfaringer her, hata bmw.. Fikk tak i en 84 518 E28, hata fortsatt bmw.. Men så dukka det opp en kar som ville selge en godt utstyrt 528i, da ble jeg frelst... For en lyd, den følelsen, kvaliteten og kjøregleden.. Noe som INGEN andre merker i den prisklassen oppnår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har også vært en BMW hater.. Men når jeg var en 11-12 år (Altså i 1996-97) gammel så ble jeg litt forelska i E39 som jeg så rullet forbi. Synes den var veldig pen. I dag eier jeg min egen E39 snakker om å la en barndomsdrøm gå i oppfyllelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 What makes BMW unique? It could all be chalked up to one thing: Our belief that ideas are everything. And as an independent company, we have the freedom to stand by the leading-edge concepts of our engineers and designers, to protect unconventional thinking — and let great ideas live on to become ultimate driving machines. (Kilde: bmwusa.com) Min første BMW kjøpte jeg i 1988 og nr. 4 kjøper jeg i oktober/november... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 I alle bilene eg har kjørt så eg slik ut : 1. Opel Kadett GSI = 2. Audi A4 1.8T = 3. Audi A3 1.8T = 4. Hyundai Accent = 5. Honda Civic = 6. BMW 320i E30 = 7. BMW 318i E46 = ----> Nåværende 8. BMW M3 E46 = .... det magiske med BMW er at den får gliset fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå