Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
2000 DKK for et sett med fjærer og dempere hørtes ikke veldig ut som kvalitet. Ville nok heller satse på Sachs/bilstein/H&R/eibach/KW etc.

Er pluss moms, men er nok ikke helt verst akkurat nei. Men er ikke no verstingbil jeg har heller så stiller ikke like store krav som om det hadde vært en dyrere bil.

Men back to topic ;) Har du forresten fått montert facelift grillen din nå?

• 1 month later...
Skrevet

Siden det er så stakkarslig lite oppdateringer i denne tråden den siste tiden kan jeg jo benytte nanledningennå med å melde at nye hjul er planlagt. Står mellom noen forskjellige felger. Legger muligens ut en vote, bare for å se hva flertallet mener.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kommer imorgen regner jeg med. Har fått på "nye" felger nå! Ellers har det stått stille iom bilen har stått uten skilter i elverum i 6 mnd nå.

Skrevet

vel, kremt, vel! Blir kanskje hellakkering i sommer også. Hjulbuene mine er ikke fine for å si det sånn. pluss pluss. Lappen er snart i hus også :)

Skrevet

Jepp da har jeg fått vaska bil og satt på noen midlertidige felger. Er _ikke_ disse som skal brukes daglidags. Disse skal jeg kun bruke til Eu og bane tenkte jeg. Uansett, slenger ut noen dårlige bilder.

323i.jpg

P4280053.jpg

DSC00326.jpg

DSC00322.jpg

DSC00335.jpg

DSC00329.jpg

DSC00337.jpg

DSC00338.jpg

DSC00342.jpg

DSC00345.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...