Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hvordan er bilen senket? 40/15? Felgene var jo greie de syns jeg
Superbeetle Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hvordan er bilen senket? 40/15?Felgene var jo greie de syns jeg Fin bil Tror den er senket 60/40 Felgene var jo ikke så veeeeldig pene!! Hvis du sammenligner med de gamle. Men nå var jo disse bare midlertidig og da..
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Synes den ser veldig høy ut bak til å være senket 40mm, men etter det jeg har lest nå står det KW variant 3 på bilen. Kanskje 60/20 senk sånn ca? Hehe Ingen Keskin-fan, men de gamle så bedre ut. Likevel er ikke felgene som står på nå så mye verre enn mye annet som går der ute hehe
-Anders- Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Er ikke kommet KW på bilen enda. Felgene er ikke det feteste man får tak i nei, men var noe jeg fikk billig. Er 40/40 i følge han jeg kjøpte bilen av i fjor, men jeg tviler litt. Den er jo ikke høy bak så kan umulig være 40/15. Den ligger hvertfall noen mm over dekksidene bak.
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 ser mistenksom mye ut som 60/40 med noen år på baken
Mexos Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Den er lavere foran enn 40 ihvertfall. Jeg har 40/30 på min og den er høyere både foran og bak. Skal vi montere coilovers neste helg/uke? Jeg er ledig fra Mandagen av
-Anders- Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Ett fett hvor høy den er. Nå når det kommer på justerbart blir den hur lav som helst Ja, til neste uke eller neste helg. Gir lyd fra meg jeg
Mexos Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Tok et par bilder når vi skrudde Har du fått den lenger ned nå? Puta ble fjernet etter bildet ble tatt:
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 fin bil da men kunne vært lavere foran ikke så gal din heller mexos, "til å være sedan" nei da
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 hvor har du egentlig gjort av OZ Futura felga dine?
-Anders- Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 fin bil da men kunne vært lavere foran ikke så gal din heller mexos, "til å være sedan" nei da Den er høy som et fjell fremme ja. Men måtte opp så høyt iom at felgene tok borti demper foran. Så den blir lagt helt nedpå når nye hjula skal på. Har aldri hatt OZ futura, men Keksin KT1. De er solgt. Dette er bare midlertidige felger som står på. Updates kommer så fort det skjer noe med utseende her
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 det er litt rart å kjøre høy bil syntes jeg... føler liksom at man sitter så høyt, og at bilen ligger bakover, istedenfor aggresivt forover noen spese felger du skal ha nå da? må jo ha noe som bygger litt, siden du har valset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå