-Anders- Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Helt riktig det Lian Nå har jeg vært å fått lagt dekk på de andre felgene som straks kommer på bilen. Da blir bilen igjen lav og fin. Må også på biltilsynet og få skrevet inn senkesettet i vognkortet for å få eu godkjent bilen........ Og jeg fikk time 3. juli i kongsvinger. Det var det tidligste. Hadde stor polering av bil igår også. Deilig å få den blank og fin. Ellers har jeg satt på originale baklykter, bare for å se hvordan det ble seende ut. Ikke så galt egentlig. Skal sette på oransje blink rundt hele for å se hvordan resultatet blir. Knipset et par kjappe bilder med mobilen istad.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Har du gromfelgene liggene klare? Blei ikke så gærnt med orginale lykter, men syntes de hvite/røde er finest..
-Anders- Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Vel, de er grommere enn detta som sitter på nå Jeg ble litt sugen på kercsher CS igjen, etter jeg så den salgsannonsen her inne. (har sikla en del på de før)
Spiritus Sancti Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Ja, men er ikke det 4x100 da? Er de 5x120 skal jeg ha de din snik:P
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Tror nok jeg ville holdt meg til røde/hvite baklykter på bilen din. Så ikke så bra ut med de oransje som du har på bildene her. Mulig det ser bedre ut med oransje foran, men gjør det heller enkelt og hold deg til hvite...
-Anders- Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Det ser ikke så fett ut fra den vinkelen der. Ser fetere ut rett bakfra. Uansett, er samme for meg. Lei rød hvite for en stund nå. Kanskje jeg skal ta det store og etterlengtede steget over til gode gamle lexus lykter. ELLERS, er scorpion eksos bestilt fra koed
SanMiguel Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Det ser ikke så fett ut fra den vinkelen der. Ser fetere ut rett bakfra. Uansett, er samme for meg. Lei rød hvite for en stund nå. Kanskje jeg skal ta det store og etterlengtede steget over til gode gamle lexus lykter.ELLERS, er scorpion eksos bestilt fra koed Hvor mye kom det på fra koed?
-Anders- Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Kommer nok på tett opp mot 5 lapper. Har allerede blitt trekt litt over 3500,- Så kommer toll eller moms eller hva det er som fraktselskapet legger ut for. Så en rundt 5.000. Nå er eksosen min rusta vekkk omtrent, så er på tide.
SanMiguel Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Kommer nok på tett opp mot 5 lapper. Har allerede blitt trekt litt over 3500,- Så kommer toll eller moms eller hva det er som fraktselskapet legger ut for. Så en rundt 5.000. Nå er eksosen min rusta vekkk omtrent, så er på tide. =) Regner med det er bakre del da? Syns prisen var grei jeg..Får stikke opp til elverum og høre lyden. Hvis du holder til der i sommer.. Er på utkikk etter eksos selv
-Anders- Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Ja, det er et catback system. Er litt i elverum i sommer. Du får sende meg en pm med tlf nr, så skal jeg sende på en meld når jeg er i distriktet da vettu Prisen er grei den. Men du får også eisenmann til samme prisen. Men gadd ikke bestille det, da det er vente tid på 1 mnd til 2 mnd iom det skal lages først. Jeg tregte eksos NÅ! 3-5 dager skulle det ta fra koed.
hagenisse Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Den fargen kledde oransje blinkere nesten like bra som sort! Ser knall ut imo.
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 må nesten le litt... før var det leksuslykter (det ekstreme), så ble det clean look med hvite blinkere overalt (det cleane), og nå er det plutselig stock blinkere som er inn igjen (det orginale) hvis du farger hele lykta oransje, og har svart bil, så ja kanskje, men rødt, hvit, oransje og blå/sort (alle farger) hører ikke sammen...
Stonescream Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Jepp, venter en lenge nok så kommer en småoppdatert versjon av "gammalt" frem igjen. 80 tallet noen? Venter bare med grøss på at Modern talking videoene skal begynne å surre på tv og i radioen igjen. *grøsse*
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Poenget er jo å ha noe ikke alle andre har, altså å skille seg ut. Med oransje lykter og ellers M-tech skiller man seg jo ut nå da alle andre har M-tech og hvite baklykter. Noen "moter" er til for å bestå hehe Håper det er slik med røde/hvite lykter!
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Jajo.. noe ikke andre har. Men da er det jo bak mål å rulle runmdt i m-tech bil. Er egentlig ikke ute etter å ha noen INGEN annen har. For jeg syns m-tech på e36 er det peneste. ingenting annet passer bilen så den saken er jo grei. Men ja, virker litt som originalt er tilbake på inn-siden. skal prøve montere oransje blinkere rundbaut for å se. Det kan bli et fett stuk sammen med grove kantfelger. Vi får se. Blir snart felg-update her så, stand by!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå