Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ble bra detta Anders, synes felga passet meget bra :)

Godt å høre at du er fornøyd med Scorpion eksosen, da jeg også har bestilt sånn til min "nye" bil.

Hva slags endestusser har du valgt?

Hyggelig å høre :)

Skulle egentlig ha STW rettskåret potta, men de var utsolgt på koed, og det tok vel et par mnd før de hadde det inn igjen. Så jeg bestilte Lemans typen. Vet ikke helt om jeg er fornøyd med utseende enda. Men lyden er hvertfall topp!

Felgene er 8,5x17 ET15 og 10x17 ET20 med 215/40 og 245/35.

Lurer på om jeg ikke skal valse fremskjermene for å få det ultimatet looket. Vil ha bilen helt nedpå og helst over dekksiden foran og bak :D

Skrevet
ja .. rimelig sikker på at det er rustfritt. mener det står det på koed. Hvis ikke så blir jeg forundret iallefall:)

Er nok rustfritt ja, har fått min Scorpion STW potte nå. Ser meget bra ut, har polert den litt ekstra :lol: Venter nå bare på bil til å sette den på :)

Har lyden forandret seg noe, nå som du kanskje har fått kjørt litt?

Skrevet

Du kjøpte deg stw ja, den som er skåret skjevt?

Nja.. det er fetere lyd når den er varm. Men lyden er ikke på langt nær så grom som den andre eksosen jeg hadde egentlig. Men jeg fikk en kompis til å kjøre frem og tilbake og trykke på litt, og det hørtes jævlig bra ut da. Men inne i bilen, ut av rutene hører man ikke så mye.

Skrevet
Du kjøpte deg stw ja, den som er skåret skjevt?

Nja.. det er fetere lyd når den er varm. Men lyden er ikke på langt nær så grom som den andre eksosen jeg hadde egentlig. Men jeg fikk en kompis til å kjøre frem og tilbake og trykke på litt, og det hørtes jævlig bra ut da. Men inne i bilen, ut av rutene hører man ikke så mye.

Tja, er vel kanksje litt skrå men det er minimalt. Tror hvor mye de skrår er avhengig av motor de er til :?

Da er det jo bare å kjøre med vinduene nede :wink::lol:

Skrevet
:shock::shock::shock: den bilen din va heilt itte min smak me di brockane 8) kan jo ikkje sei at keskin hjulå va feil heller :wink: men ha på m3 lyktene bak og få bilen mere ner foran :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...