ingard Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 feil tråd ingard? haha billa I svarte klarte jeg det der..
///Mysild Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 ikke godt å si kanskje du har svart netting til våren anders?
-Anders- Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 ikke godt å si kanskje du har svart netting til våren anders? Ja, hvis ikke bilen blir solgt. :)
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 jizzez! alle skal jo selge bilene for tia! hehe
-Anders- Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Vet ikke helt hvordan det blir med våler. Jeg jobber egentlig den helga, men mulig jeg tar meg fri en av dagene. Har litt lyst til opp og kjøre. Det er spikra for deg eller? Ang bilen og fremgang, så blir det mest sannsynlig xenon update til uka. Skal ha 6000k kit i nærlys og spredere. Fulgte dine fotspor mexos, og kjøpte fra vvme eller hva det het. Kom på 700 kr for 2 kit inkl frakt. Nice price får man si. Får bare håpe di holder lenger enn 14 dager
Mexos Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Jeg er spikra inn på hotel og bankett middag og alt som er Så kommer du blir det mulighet for å sitte på rundt banen hvis du ikke skal kjøre selv. men synes du må teste det nye understellet ditt Ja vvme er genialt Anbefaler å montere 4300k i fjernlys også. Du ser ALT når det blir mørkt Mine har holdt i 2 mnd. nå Er livstidsgaranti på de pærene tror jeg
Torek Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Går ut i fra at det var du som var på Frognerseteren i dag? Utrolig tøff den bilen din! Det er langt mellom sånn eksemplarer av E36.
Thomaz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Sotet med sote spray? Utvendig eller innvendig.. Har planer om det samme på blink foran selv
-Anders- Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Går ut i fra at det var du som var på Frognerseteren i dag?Utrolig tøff den bilen din! Det er langt mellom sånn eksemplarer av E36. Det stemmer det. Hyggelig å høre Thomaz: Blink er sotet med spray utvendig. Kjør på!
Michter Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Er Brock B1 felgene 17"? Måtte du valse så mye at du måtte lakkere?
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Lite updates i det siste. Har ikke rukket å gjøre en dritt, hva angår den stygge hønsenettingen i front eller xenon. Mulig jeg smekker på xenon i helga mens jeg er på jobb om tiden strekker til. Ser ut som salg av bil evt blir utsatt til sommern. Driver å kikker på 120d 2 dørs om dagen(ikke coupe).. men vi får se Ja, følgende dim. 8,5+10 x 17. 215/40 og 245/35 i dekk. Må valse en god del. Er du heldig sprekker ikke lakken og du slipper å lakke, men jeg var uheldig, og lakken sprakk opp på ene siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå