Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ikke helt hvordan det blir med våler. Jeg jobber egentlig den helga, men mulig jeg tar meg fri en av dagene. Har litt lyst til opp og kjøre. Det er spikra for deg eller?

Ang bilen og fremgang, så blir det mest sannsynlig xenon update til uka. Skal ha 6000k kit i nærlys og spredere.

Fulgte dine fotspor mexos, og kjøpte fra vvme eller hva det het. Kom på 700 kr for 2 kit inkl frakt. Nice price får man si. Får bare håpe di holder lenger enn 14 dager 8)

Skrevet

Jeg er spikra inn på hotel og bankett middag og alt som er :D Så kommer du blir det mulighet for å sitte på rundt banen hvis du ikke skal kjøre selv. men synes du må teste det nye understellet ditt ;) Ja vvme er genialt ;) Anbefaler å montere 4300k i fjernlys også. Du ser ALT når det blir mørkt ;) Mine har holdt i 2 mnd. nå ;) Er livstidsgaranti på de pærene tror jeg :P

• 1 month later...
Skrevet

Går ut i fra at det var du som var på Frognerseteren i dag?

Utrolig tøff den bilen din! Det er langt mellom sånn eksemplarer av E36.

Skrevet
Går ut i fra at det var du som var på Frognerseteren i dag?

Utrolig tøff den bilen din! Det er langt mellom sånn eksemplarer av E36.

Det stemmer det. Hyggelig å høre :)

Thomaz: Blink er sotet med spray utvendig. Kjør på!

• 2 weeks later...
Skrevet

Lite updates i det siste. Har ikke rukket å gjøre en dritt, hva angår den stygge hønsenettingen i front eller xenon. Mulig jeg smekker på xenon i helga mens jeg er på jobb om tiden strekker til.

Ser ut som salg av bil evt blir utsatt til sommern. Driver å kikker på 120d 2 dørs om dagen(ikke coupe).. men vi får se 8)

Ja, følgende dim. 8,5+10 x 17. 215/40 og 245/35 i dekk. Må valse en god del. Er du heldig sprekker ikke lakken og du slipper å lakke, men jeg var uheldig, og lakken sprakk opp på ene siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...