Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

spørs nok hvem som valser dette gitt, min sprakk også når det ble valsa så er noe dritt om det ikke blir gjort sikkelig med tanke på rust. har du behandla hjulbuene dine med noe du?

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke behandla noe hjulbuer nei. Skulle ha hellakkering uansett.

Menneh, nå er xenon montert i nærlys. Ble veldig bra, men lysa spriker noe jævlig siden jeg prøvde å justere lyktene nærmere grillramma. Så får dra på et verksted og få justert ordentlig tror jeg.

Å montere xenon er vel det enkleste jeg noen gang har vært borti tror jeg.

Bilder kommer når det er justert :)

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg fått nytt ratt. Kjøpte et omtrekt m-tech 2 ratt av en på forumet. Ble knalltøfft. Så nå blir det bare å få montert alcantara/semsket skinn gir og håndbrekks belger.

CIMG2015.jpg

CIMG2011.jpg

Skrevet

Altså, det ser jo drit stygt ut på det nederste bildet. Det er ikke så lyst, men bildene ble tatt i halvmørke. Så, det ser mye bedre ut i RL. Men ja, skal ha sort tak og gulv så fort jeg får tak i det. :)

Skrevet

Dominerte litt for mye spesielt på det nederste bilde,passa liksom ikke inn med resten..

Men gratis med nytt,er jo den type rat som er det peneste på E36 etter min smak :wink:

• 1 month later...
Skrevet

Ikke skjedd noe nytt her, men vi hiver inn på litt vinter edition bilder syns jeg. Fant en snøflekk utafor bjerkebanen istad som ikke var salta ihjel for å ta noen bilder. Bilen er forholdsvis ren.. dvs den VAR ren igår kveld... Er tatt med k850 så skal ikke skryte av bildene. :)

r0zbozyhi3ftr3639u06.jpg

pn0svjn5a6d1xk06cy0m.jpg

mfzjdizfiyt949pd6283.jpg

Skrevet
Vinterbilder kan være kult det og :) Hvordan fungerer bilen på vinterføre?

Den spretter seg bortover, og med diffbrems er det helt kurant.. vel og merke når ikke alt vinterføret har blitt salta vekk!

Fy fasan så mye hjul utgjør på en bil! Ser jo ut som en heller kjedelig e36 nå med de hjula.. Hehe

Ja sant det. Måtte bare space ut bak.. er jo 47 innpress, så med valsa hjulbuer så det jo helt dust ut bakfra med hjula midt under bilen. Men ja, felger gjør halve bilen. Ser frem til sommertider jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...