-Anders- Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Imorgen blir alle ruter sorte Bilder kommer ila uka!!
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Da er det lagt solfilm på alle ruter. 20% gjennomsyn. Ble knall! Ikke noe særlig til bilde. Knipsa kjapt med K850. Skal ta noen skikkelig bilder snart. Er hvertfall en liten pekepinn på hvordan det ble. Jeg er fornøyd!
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 litt mørk for min smak, men absolutt en fin oppgradering
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ble bra.. Syns dt var lyst til å være 20% men?
Haug Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Syns dette ble altfor mørkt. Men så lenge du er happy!
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Ble ikke for mørkt i det hele tatt. Kan se sånn ut på øverste bildet. La til et til, der ser det ikke så galt ut. Er 20% hvertfall.. i følge riis bilglass.
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 4500 skulle dem ha. Syns ikke det er så ille jeg altså!
Nøstbakken Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 4500 skulle dem ha. Syns ikke det er så ille jeg altså! Det var ikkje så gale. dette er for 5 ruter .. men man har vel ikkje lov tone side rutene foran..
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 For 5 ruter ja. Ikke lov å sote foran nei, men blir jo ikke pent å sote kun siderutene da.
Buzz Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 For 5 ruter ja. Ikke lov å sote foran nei, men blir jo ikke pent å sote kun siderutene da. Det er det vel.. Kompis sin splitter nye Focus er godkjent med soting foran.. Ikke så mørkt som dette eksempelet her da
Lars89 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 For 5 ruter ja. Ikke lov å sote foran nei, men blir jo ikke pent å sote kun siderutene da. Det er det vel.. Kompis sin splitter nye Focus er godkjent med soting foran.. Ikke så mørkt som dette eksempelet her da Så lenge det er originalsota fra fabrikk er det lov Ble veldig bra med sotinga -Anders-
Superbeetle Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Kult med solfilm Prisen var jo ikke noe å si på iallefall.. Syntes også det var litt lyst til å "kun" være 20% lysgjennomstrømning.. Jeg har 35% og syntes ikke den virker noe lysere.. Men kan jo ha med lyset ute å gjøre..
JE Motorsport Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ble bra det Anders, men nå blir ikke onkel politi glad Men er det ikke sånn at 20% lysgjennomstrømmning er mørkere enn f.eks 80% lysgjennomstrømning ?(du slipper jo kun gjennom 20% lys) Noen firmaer opperer med 20% sotning og det er vel ikke det samme som lysgjennomstrømning ?
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 For 5 ruter ja. Ikke lov å sote foran nei, men blir jo ikke pent å sote kun siderutene da. Det er det vel.. Kompis sin splitter nye Focus er godkjent med soting foran.. Ikke så mørkt som dette eksempelet her da Husk at biler som originalt kommer med såkalt soting fra fabrikk ikke har film lagt på rutene da. Poenget med at det ikke er lov å sote/legge film på sideruter foran er at da vil ikke glasset pulveriseres slik det er ment å gjøre, ved evt kræsj. Er det sort glass/tonede ruter knuses glasset helt likt som biler uten tonede ruter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå