Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen ser jævli bra ut nå! :)

Stemmer for det skamsenk/valse forslaget ditt! ;) . Uten noe ekstra leppe fremme. Syns det ser best ut uten noe leppe på m3 fangern...

Men du har ikke vurdert å prøve Gul film på lyktene før du bestiller noen så dyre da? Bare får å se om det blir noe tøft?

Bestilte selv fra denne sida, du får pakker med film til både framlysa, blinkersa fremme, og tåkelysa..

Tok 2-3 uker før det låg her hjemme i postkassa. (E34 eg handla til da)

http://www.rvinyl.com/headlight_protect ... 992_us.htm

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, da har jeg prøve montert øyelokk, og jeg skal definitivt ha dem på. Bare lakkere først selvsagt. Ang forsterkninger, så byttes da alt som er mulig til noe grommere i samme sleng. Blir hvertfall powerflex traversforinger.

Ang gule lykter. Så vil jeg kun ha de indre lykteglassene gule, ikke hele lykta. Derfor jeg ikke har bestilt film. Ja, kan evt legge film på de indre, men gidder ikke. Vil ha de originale bosch lyktene :)

Har da hvertfall bestilt leppa. Så prøver den på i neste uke, så da får vi se.

Anyways... bilder... :)

lr5mlxcwd5sdo58iqned.jpg

dmarx8zue78vzt26yp6i.jpg

2zckdu54kxqqp9y9nj04.jpg

miftdz8d2gygu2izyket.jpg

Skrevet

når skal du fikse ringene!? hehe...

har hørt at å ha powerflexforinger til opphenget til klokka, ikke er lurt... da blir svikten i gulvet og ikke i foringene ;-) og det er kjipt hvis du ikke har m3 forsterkingene :-s

Skrevet

Ringene er fikset de. Bestemte meg for å ha bare èn ring i hver. Her snakker vi om å skille seg ut 8)

Men er du trøtt mysild? hehe. Skal kun bytte til powerflex hvis jeg skal ned med alt for å sveise forterkninger :)

Anyways... nå drar jeg på jobben og starter på shining av bilen. Blir noen lange timer!! God lørdag, med strøøøkent vær folk!!!

Skrevet

Ble ikke dumt med lokka :) Liker også valget ditt angående ringene, men personlig ville jeg hatt lys i de innerste ringene så de blir der som det er originalt. Så en E39 her i byen som hadde kun angeleyes i fjærnlysa og det så veldig tøfft ut!

Skrevet

Ble nydelig med øyelokka og sotingen, syntes den var helt perfekt jeg...

Kan faktisk se utrolig bra ut uten noen leppe, men da må den skamsenkes da!

Skrevet

Kjempe flott bmw du har der ;) Likte det med ringene og, viktig og skille seg ut når det blir så mye av de; p

forresten, du har ikke de keskin felgene enda ?

Atle

Skrevet

Har ikke keskin hjula nei. Tok kastebytte med brockene. Imorgen skal jeg hente leppa på GS. Kanskje få prøvemontert også. Fungerer å bare bruke skruer? Er ikke så gira på å lime fast noe. Er nok av dritt som er limt fast på bilen etter forrige eier gikk berserk med sicaflex.............!!

Skrevet

Går fint å bare bruke skruer på den ja. Må vel nesten huske å ikke skru den for bra fast da den kan rive med seg hele fangeren tar du nedi noe hardt :lol:

Skrevet

Jeg mener du skulle fjernet ringene og gått tilbake til originale park lys :)

Synest det er penest på e36 :wink:

Hvis du absolutt vil ha en ring ville jeg gjort som mexos sier og hatt i den innerste...

Skrevet

Er helt enig i at det er det peneste..er egentlig ikke noe spess pent med 1 ring i hver lykt. Personlig så er jeg lei angeleyes generelt. Men nå skal jeg prøve å få tak gule bosch da, så da blir det original look. Mer eller mindre hvertfall. :)

Skal på koed imorra også. "nye" potta har jo begynt å løsne innvendig i stussene. Det gitter opplegget som er der skrangler jo som om jeg skulle kjørt lada.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...