Superbeetle Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det blir verken CH eller RS på denne bilen i år. Blir noe annet! Skal ut av norge og hente nye felger imorgen tidlig! Stay tuned for more action! wtf... du kan jo ikke bare skrive slikt og så ikke noe mer
-Anders- Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Da er jeg hjemme igjen med gromme felger, etter over 100 mil tur-retur Stockholm! Work Rezax 1 3-delte smidde og lette og ikke minst sjeldne felger ikke mange har!! 8,5x17 9,5x17 ET 16 Blir "gull" å få på bilen Tenker å teste noen litt andre dims enn jeg har brukt før. 205/40 foran og 225/35 bak. Han svensken jeg handla av hadde brukt denne dimmen mye og anbefalte den. "bimmers-treff" i stockholm: Det røde på ene felgen er bare en annen type silikon eller noe, siden han gikk tom for den blanke typen, hvis noe skulle finne på å lure!
sladjan Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Råe felger. Gleder meg til å se hvordan de ser ut på bilen KJekt med sjeldne felger som ingen andre har.
-Anders- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Ja, blir spennende det her! Må bare få på noe gummi nå! Er ikke heelt sikker på hva slags dim jeg skal velge enda.!
EirikL Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Satan, det var råe felger. Men blir det ikke helt ubrukelig å kjøre med så lite gummi? Tror jeg ville anbefalt nyrebelte
Ullsokk Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Satan, det var råe felger. Men blir det ikke helt ubrukelig å kjøre med så lite gummi? Tror jeg ville anbefalt nyrebelte Ikke noe problem det nei Går fint som bare det.
ZhilleN Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 off, dette blir bra! Gleder meg syykt til og se disse på bilen din Tørr jeg spørre hvor mye du ga for de??..
-Anders- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Pris? A couple of swedish 500-bills. Takk for ros Jeg gleder meg like mye!! Minst..
hylle Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jævla bra! Blir nok bedre dette enn BBS Rc felgene du ville kjøpe! hehe. Good shit!! blir bra det her.
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 haha... 205 dekk og jeg som lurerp å om ikke 215 blir "for lite" på e36 hehe
carlhaakon Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 fy faen får noen felger, har fått intrykk av at du kan mye om felger du er ikke i hedemark og oppland område om dagen da? treff på hamar i dag om du er i nerheten
-Anders- Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Jævla bra! Blir nok bedre dette enn BBS Rc felgene du ville kjøpe! hehe. Good shit!! blir bra det her. Definitivt! Ikke at BBS Rc er kjipe felger! Men de her løfter seg nok hakket over ja fy faen får noen felger, har fått intrykk av at du kan mye om felger du er ikke i hedemark og oppland område om dagen da? treff på hamar i dag om du er i nerheten Ikke i det distriktet om dagen gitt. Men skulle gjerne ha vært med på treff! jasså så du fikk ordna deg de altså Takk for tipset du
M30bXx Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 null problem, hadde jeg hatt pengene for hånd hadde jeg hentet dem selv, ingenting er som ekte 3delte felger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå