Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er latterlig mysild! hehehe :P

neida ;)

Angående GT splitterne så tviler jeg på du kan kjøre med de på den bilen her ihvertfall hehe Ville jo tatt nedi overalt da, knekker de av uansett liksom :P

7.5cm er alvolig lite det. Har 12cm selv og det er på grensa!

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du er latterlig mysild! hehehe :P

neida ;)

Angående GT splitterne så tviler jeg på du kan kjøre med de på den bilen her ihvertfall hehe Ville jo tatt nedi overalt da, knekker de av uansett liksom :P

7.5cm er alvolig lite det. Har 12cm selv og det er på grensa!

hehehe :-P

ja, godt dere skjønte hva jeg mente, en BMW med "rævsenk" er det værste jeg ser nesten, like før det overgår "biltemaogtorshov.no-styling" :-P

7.5 er fint det 8)

Skrevet
Ble jævlig bra det der!

Mindre gummi foran og litt mer senk så snakker vi 8)

Synes felgene er penere med senterkopper, men er vel vanskelig og skaffe hvis du ikke har dem?

Jepp, det blir nok det! Og ja, har senterkoppene..men de er ikke lakkert i den gullfargen men noe sølvgreier/gunmetal og er ikke "komplette". Så de blir nok ikke satt på. Men syns det ser greit ut uten også forsåvidt. Og ja, antar det ikke blir lett å skaffe nye.

Misliker deg mer og mer - hver gang du får nye hjul jeg! Haha, mye måtte du ut med for disse da? Helt SYKT fett det blei!!

Hehe er jeg så mislikt altså 8) Jeg ga ca 15000 svenske for dem.

Skrevet

De er ikke stygge uten senterkoppene nei, er griseråe felger, men føler bare at det mangler noe i midten :) Hva er det du mangler da? Ser dem selger replicas av emblemet i senterkoppene på nettet.

• 4 weeks later...
Skrevet

Fader så fet E36 du har der! :shock:

Liker alle felgene du har kjørt på, alle har passet bra!

Har du valset noe bak der? Ser ut som du kjører på med en lav ET. Noe subbing o.l.?

Ute etter samme felgdimensjoner på min en gang med tiden, med redd det må valses og styres med...

Skrevet

De felgene var jo skikkelig tøffe på den bilen..

Jeg synes det ble litt for mye strekk, men det er smak og behag.. Ser litt rart ut med så mye strekk.

Skrevet

valse foran, revurdere dekkdim foran, vet ikke jeg hva du har men. Og bare få pælma det ned. Ikke noe vits med gt splittere ser bare harry ut når du ikke har den justerbare leppa. syns jeg vaffal, tok a mine. Også subber du engang. kanskje to. Så ser dem helt jævlig ut uansett.

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...