Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

Skrevet

oki.. Så ut på bildene som det var litt mye dekk bak, men da har du riktig dimensjon..

Tenkte på subbinga i skjermene..

Vi bruker gummihylser som blir tredd ned på bakdemperne for å slippe subbinga.. evt toyo-dekk de er smalere enn de fleste andre

Pen bil forresten.. Mangler vel bare høydejusterbart så du får den virkelig på bakken.. :D

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kule felger og bilen tar virkelig form den positive veien 8)

Jeg er dog ingen fan av valsede hjulbuer, men skal man ha dette innpresset så må det til :?

Har du sjekket koed.dk angående de restrerende sorte delene? Dem har iallefall den forrerste delen av midtkonsollen i sort til 150dk.

Skrevet

Nei har ikke rotet meg til det enda. Er litt mye annet som må prioriteres. Har noe rust som bør taes :(

Blandt annet foran på framskjermen rett ved kanten mot førerdøra, under førerdør, på bagasjeluka (gamle skruehull etter spoiler), samt i rommet der batteriet står. tenkte å teste ut sandblåsing. Kan tippe at d er det beste for å fjerne rust der. Noen innspill ang det kanskje?

Får ta meg en titt på koed nå da kanske som jeg sitter på jobben og vokter produksjonen i det fine været!

Ang det med valsing Kjetil; Satt å tenkte på det her om dagen. Kjedelig hvis jeg får lyst på andre felger..normale felger liksom. Er vel bare å bytte skjermer da !

Uansett, Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bilen folkens. :)

Skrevet

haha, 10,5-11" Vel, skal det bli nye felger, skal jeg ha mange eika med kant. Noe alla kercher kcs eller noe. Men tiden får vise. Mulig jeg tester ut spacere foran snart, for å se hvordan dèt blir :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er det litt fremgang her igjen. Venter _ENDA_ på KW coilovers som jeg bestilte i begynnelsen av mai!! Fjærbeins lager framme og bak ligger klare.

Driver også å vurderer H&R Swaybar kit

susp_hr_swaybars_70824_lg.jpg

men vet ikke helt. Noen som har vært borti det her?

Var på GS og handla 97 grill idag da. Blir bra å få på det! :)

26062007458.jpg

26062007460.jpg

I tillegg er Dave F. Induction kit på vei fra england.

328.jpg

Har også i det siste drevet med litt forefallende :) Litt dårlige bilder men dere skjønner hva greia er. Har vært et hull under batteriet, som det har kommet vann gjennom, og igjen masse masse rust! Dette er nå sandblåst. Driver å lakkerer.

23062007447.jpg

23062007446.jpg

Skrevet
Har litt lyst å la de innerste ringene være uten pærer. Ble litt sintere med bare èn ring syns jeg!

Synes det er noe som ikke stemmer helt med bare én ring :P

Men, da er man ihvertfall på rett side av loven ang (park)lysbruk! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...