Gå til innhold

Monteringsanvisning cd spiller


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å montere cd veksler i kofferten. Har en business cd spiller fremme. Men er det noen som har monteringsanvisning hvordan man kobler denne. Jeg tenker på ledning frem til cd spilleren, strøm osv...

Bilen er en 520i 98 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bryderiet! Jeg er ikke sikker på om jeg har denne ledningen, men jeg skal lete. Jeg kan ikke se den med det første, men den ligger kanskje skjult rundt hjulbuen, eller sammen med andre ledninger. Den så jo tynn ut, så kan jo være at jeg har den jeg også en plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått svar fra en bmw forhandler. Bilen var ikke klargjort for spiller. Dvs at d ikke lå kabel bak i bagasjerommet. Jeg trengte da et monteringssett til HELE 5140 kr, og muligens nytt deksel i koffertrom der spilleren skal stå. Kan dette stemme at bare dette monteringsettet koster over 5000. Så komme vel spiller og montering utenom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i monteringssettet. Få bare kablene. Koster vel max 600,- Så fester du heller veksleren inntil sidedekselet med borrelås eller noe i den duren.

Monteringssettet som du har fått pris på er en svær stålbrakett som skal sitte bak sidedekselet, skruer, muttere, kablene og helt sikkert sidedekselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir lyden like god som en cd veksler da?? Kan neppe tro det.

Har fått pris på bilradiospesialisten på Connects2 kit og sony cd-veksler. Koster 3400 ca inkludert montering.. syns ikke det var så galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir lyden like god som en cd veksler da?? Kan neppe tro det.

Hvis du har orginal cd-spiller og høyttalere i bilen din vil du neppe merke noe forskjell på å bruke en cd-veksler enn en ipod. Dessuten har du mulighet til å laste inn sangene på ipod i opprinnelig format, du trenger ikke nødvendigvis å kryme dem ned til mp3. Da vil lydkvaliteten være eksakt den samme. Men som jeg sier, orginalhøyttalerne er nok ikke av en sånn kvalitet at du vil merke noen forskjell på noen av løsningene.

Og uansett hva du velger å gjøre, ikke bruk 5000 kr på et kabelsett med orginalt bmw-stempel :wink:

BMW kan biler, ikke lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er den at jeg desverre ikke har cd spiller idag. Kun kassettspiller. Og det er heller ikke lagt opp ledning bak, så den er ikke klargjort for veksler. Det vil vel si at jeg trenger dette kabelsettet uansett, for det er vel der ipoden skal settes på. Alternativet må være FM-sender på ipoden. Men der trodde jeg at det ble dårlig kvalitet på musikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...