bimmerdude Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Var du inne på tanken om å bygge om til nedfellbare seter? Må jo gå ann det. Er sikkert ganske praktisk å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Var du inne på tanken om å bygge om til nedfellbare seter? Må jo gå ann det.Er sikkert ganske praktisk å ha. da måtte han i såfall sveise fast et nytt feste i karosseriet. Tror det koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Rope: om du får tak i stoler, dørsider osv så kan jeg kjøpe ryggen til setene bak av deg. hehe.. Dr.s: tror ikke mange som har det i sedaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Nå har jeg fått satt in bak ryggen også, fikk den sydd om av en bilsalmaker for 1600 kroner, det ble drit pent arbeid. Og skinnet og sete formen passet omhverandre. legger ut bilder seinere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Hei, hvem utførte arbeidet? nettside, tlf etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har ingen av delene TAS, Han holder til rett ved siden av gamle be4you på alnabru i et gammelt rødt og hvitt hus. Han syr om Seter for mange taxier og orginalt for BMW her i Oslo. Kan finne det på et kart til deg hvis det er etter interesse. Legger ut bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, gjerne. Er spendt på å se hvordan resultatet ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 sånn ble det: her er link til kartet, Oslo er til venstre på kartet hvis du skjønner. http://www.opplysningen1881.no/map/visk ... &area=Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ville slengt inn nakkestøtter bak når jeg føst var i gang Gjør utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 hvor skal jeg liksom feste dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Se der ja, ble meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 hvor skal jeg liksom feste dem? Der andre fester de, i ryggen Må lage til hull osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei, hvem utførte arbeidet? nettside, tlf etc? Du har Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei så stort bryderi gidder jeg ikke å legge i det. det koster mer enn det smaker. Nå er bilen en helt annen, gjorde underværk de setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 hvor skal jeg liksom feste dem? Der andre fester de, i ryggen Må lage til hull osv. Gjør seg visuelt med nakkestøtter bak i enhver e36(u cab). Snu hattehyllen opp ned så ser du hvor du borrer ut hullet:) Festene kan jeg tenke meg er der fra før, du trenger bare noe klips. Nakkestøtter er sikkert enkelt å få tak i og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå