Rope Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har nakkestøtter, men skjønte ikke hva du mente med hvor jeg skulle feste dem?
Christopher Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Drit pent! Få deg xenon interiør lys fra www.bimmian.no chrzz har et galleri der du ser forskjell! Kan du forklare hvordan du kjøpte dette? stor fare for at skattepengene forsvinner til dette her! DEILIG
compact Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 noen som vet om et slikt interiør er å få til compact,1996 modell? er det likt coupe?
Rope Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Jeg fant annonsen på www.autopower.se under det som heter "power börsen" og " deler säljes". Så også at han hadde flere ting til salgs og sendte han en mail. Hvor det ble litt fram og tilbake om hvordan jeg skulle få henta dem. Jeg har adresse i sverige, men det ble enda rimeligere å få hentet dem da man må være "medlem" av posten i sverige for å få sendt store bur.
Søreng Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Har du ennå baksetet? Passer dette til coupe?
B.E.E. Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Ble meget pent med skinninteriøret. Ble som natt og dag
Rope Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 JA jeg har fortsatt ryggen. hvor i Norge bor du? så kan vi se om den passer...
ThinkPink Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Så utrolig fint det ble! Er virkelig verdt pengene! Syns ikke den prisen var så gal heller.. Hvor lang tid brukte du/dere på monteringen? Har veldig lyst til å gjøre det selv.. Det gjør noe med hele inntrykket av bilen.. Er det noen som vet ca hvor mye det koster å få orginalsetene trukket om i skinn?
isak_Robert Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 det är inte billigt och kläom stolarna. det är billigare och köpa en hel inredning.
Rope Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Det koster mellom 16-20 tusen å få trukket om, man bruker en kveld eller to, det er ikke vanskelig i det hele tatt å bytte innredning. like lett som å bytte hjul på bilen
haybimmsen Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Dette ble bare vakkert:D venter på skinninteriør selv:D
Mort-1 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Ble fint dette:) Ble en helt annen bil. Mangler bare midtarmlene i svart skinn foran nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå