Steffan C Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Grattis med nye lykter chrZZ . Syns nok krom som Dr_S sier her hadde blitt penere, men det er du som bestemmer her .
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Hehe. Takker, Steffan C! Hmmm... jeg syntes kanskje det fortsatt blir allikevel litt for mye bling bling. Ble veldig lyst når jeg testet de lyktene jeg selger (samme som dette, bare i chrome, men til coupé) på bilen. Ble litt for lyst og for mye gjenskinn. Men ja, heldigvis jeg som bestemmer her (men forslag er selvsagt velkomne).
hagenisse Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Var jo absolutt ikke ille. Ser ganske bra ut på avstand, men har aldri likt passformen på disse hele lyktene, ser snodig ut når man kommer nærme. Chrome-lykter ser glorete og fælt ut, faktisk, chrome er generelt satans verk.
318 Touring 04 Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 synd et ble bra jeg... hadde chrom look på den gamle vogna... den var sort da.. helt ok. men ditt ble skikkelig nice..
Gunnar Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Syntes også dette var pent, og er enig med ChrZZ i at AE-ringene ikke skal være for sterke. Da ser det ut som bilene går på syre når det blir mørkt.. Det eneste jeg legger merke til er at det er liksom noe som ikke stemmer helt med rund kant på lyktene mens panserent/skjermen stikker så skarpt ut. Lyktene har liksom litt for moderne profil..
Sevenord Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Dette var absolutt det beste valget du kunne gjort! Syns slike chromelykter ser veldig billig og uoriginalt ut.... Kort fortalt, så knallbra ut
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Takker takker folkens! Godt det kom litt mer positivt også her i tråden også. Enig med deg på det du sier, Gunnar. At den buer litt for *fort* inn øverst på lykten, som da skaper en liten glippe der. Og btw, bra sammenlikning med at bilene da ser ut som de er på syretrip And to you, garden gnome : jeg syntes liksom at overgangen fra hovedlyktene til blinklys blir litt for *brå* for min smak (uansett type blinklys), så derfor falt jeg for denne typen lykter første gang jeg så dem. Skal få tatt nattbilder idag av *kjerra*, så da blir det både xenon og AE som blir vist frem.
Sevenord Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Ut fra bildene ser nå passformen MYE bedre ut på dine i forhold til de Chromede. Jeg syns også det er utrolig mye penere med blinlys som henger sammen med hovedlyktene
pocket Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Chrome-lykter ser glorete og fælt ut, faktisk, chrome er generelt satans verk. Haha, bra sagt! Har aldri vært noen fan av chrome jeg heller, synes det ble pent jeg ChrZZ
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Dette ble rett og slett meget bra ChrZZ. Du må få tatt noen bilder i mørket, da AE'ene syns bedre. Er de mer lyse enn de orginal "gulaktige" som kommer fra BMW? Syns lysere AE er mye penere enn de "gulaktige" Dessuten syns jeg at de sorte lyktene passet perfekt til bilen, siden den har sorte bumpere osv
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Chrome-lykter ser glorete og fælt ut, faktisk, chrome er generelt satans verk. *daske med dobørste* Men til trådstarter, er det ikke mer ryddig om du lager en egen tråd for bilen din? Er jo mer som skjer utover, som du sier
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Dette ble rett og slett meget bra ChrZZ. Du må få tatt noen bilder i mørket, da AE'ene syns bedre. Er de mer lyse enn de orginal "gulaktige" som kommer fra BMW? Syns lysere AE er mye penere enn de "gulaktige" Dessuten syns jeg at de sorte lyktene passet perfekt til bilen, siden den har sorte bumpere osv Hehe. takker (og til alle dere andre forøvrig ) De er mye mer hvite enn de gulaktige andre AE ja. Blir nok i 12-tiden osv at jeg får tatt bildene. Blir jo så sent mørkt nu til dags. Menne... den sorte (stygge) fangeren skal nok bli hvit, skal du se. Har planer om at hele bilen skal bli heilt hvit (dørhåndtak også). Så... sorry, Beate (men allikevel en knæsj farge du hadde på bilen din ) (...)Men til trådstarter, er det ikke mer ryddig om du lager en egen tråd for bilen din? Er jo mer som skjer utover, som du sier Må vel nesten få gjort det ja. Kan da samle (dvs, copy&paste) det gamle på en bedre måte, og evt skrive det samme på nytt, bare da mer strukturert. Har forøvrig nu nettopp stappet i nye stoffmatter i bilen, samt støvsuget den innvendig. Er så koselig å kose med bilen sin Stoffmattene er sorte, og med B M W i hvit innskripsjon på begge mattene foran (ikke på de bak). Syntes det var bedre å ha, enn å ha "///M" som noen har. Jeg har jo ikke noe M-tecknik på bilen min, så blir det litt feil å ha slike matter.
BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Grattis med nye lykter ja.... tror de vil bli en fin kontrast til resten av bilen når den blir lakkert
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Hehe. takker BalleKnalle! Hvor ble det av bløtkaken til meg? (hehe. så nemlig at det ble mange "grattis" fra deg nu i de siste minuttene, og schnellfahren fikk bløtkake )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå