Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvordan gikk det med forsikringen på den gamle bilen din da?Fikk du noe igjen der? Niks Hadde bare del-kasko... er vel ikke helt ferdigbehandlet enda, men har prata med dem, og de sa at vikeplikten står meget sterkt.... nesten samme hvor høy fart han hadde (utenom veldig høye hastigheter) Grattis, denne kommer du til å trives i Det tror jeg også Du har ikke planer om å lakkere listene? Evt, sette på ///M-lister? (flatere) Tja, klart, hadde jo blitt penest med M-Tech... Får se på sikt, ikke første pri. Lakke dem skal jeg ikke, syntes bilen burde ha noen kontraster. He he, og skal fikse sigaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Gratulerer, meget pen bil Takk skal du ha Bare å tute og vinke hvis du ved en tilfeldighet skulle se meg, he he Tror ikke jeg har sett bilen din faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer med ny og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Wow, du drøyde ikke lenge med å skaffe deg ny bil nei Gratulerer med nok en isbil på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Wow, du drøyde ikke lenge med å skaffe deg ny bil nei Gratulerer med nok en isbil på bimmers Er litt avhengig av å ha bil i sommer. Og falt for denne skjønnheten så fort jeg så den, så da var det bare å kline til Var bestemmt på at jeg ikke skulle ha M40 motor igjen hvertfall, he he, og is'en var en aldri så liten drøm jeg har råd til MORSOM BIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Morsom og billig i drift ja, godt alternativ til 320 absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Gratulerer, meget pen bil Takk skal du ha Bare å tute og vinke hvis du ved en tilfeldighet skulle se meg, he he Tror ikke jeg har sett bilen din faktisk.. Det skal vel ikke være så vanskelig å få øye på bilen din, så da er det bare å klemme inn hornet.. Bilen står en del på politikammeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Det skal vel ikke være så vanskelig å få øye på bilen din, så da er det bare å klemme inn hornet.. Bilen står en del på politikammeret.. He he.. glad i høyre pedalen? neida.. Må få lagt ut mer bilder lars.. blei bra med de felgene og lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 He-he. Jeg er glad i den også men det er nok en annen grunn for at den står der titt og ofte Gleder meg til å se nye bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Flere bilder kommer etterhvert Må bare gjøre et par ting til først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hadde nesten glemt at jeg hadde denne tråden ute jeg... men uansett, her er et par stemningsbilder fra i sommer: Det som er anderledes fra de første bildene er: Hvite blink rund baut, nye felger, 4 poleringer og angel frontlykter. Som tydelig fremgår mangler først og fremst litt lakk og senk, men alt til sin tid Skjørter er handlet inn og lakking skjer nok om ikke lenge. Er fortsatt meget fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Pen is du har! Blir nok bra med lakkering av det svarte og skjørter. Lykke til videre med bilen Inpro lykter du har forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Takker! Lakking kommer til å gjøre mye tror jeg også. Lyktene er FK, kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Meget pent Schnellfahren... Jeg så forøvrig bilen din en gang i sommer og må si at den kler rødfargen veldig godt. Gleder meg til å se bilen lakkert og med et lite senkesett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Blir nok perfekt med et lite senkesett ja, men ingen tvil om at det er en pen bil slik den er Fargen er også veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå