Gå til innhold

Schnellfahren's lavbudsjettsprosjekt - Solgt

Anbefalte innlegg

Meget pent Schnellfahren... :) Jeg så forøvrig bilen din en gang i sommer og må si at den kler rødfargen veldig godt. Gleder meg til å se bilen lakkert og med et lite senkesett.. :D

Takker for det :)

Rødt var litt uvannt i starten, men etter jeg fikk polert den opp og blitt litt vant med den syntes jeg ikke det er så ille med "Hellrot" (eller "bensinkanne-rød" som han som skal lakke for meg kallte det :lol: )

Tror jeg skal gå for samme senkesettet som sitter på 325TiC'en til Prebols her på forumet (Cobra suspension 30/20)

Blir nok perfekt med et lite senkesett ja, men ingen tvil om at det er en pen bil slik den er Fargen er også veldig pen.

He he, takk skal du ha, hyggelig at flere syntes fargen kler bilen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du flere bilder av det der?

Hvis det var meg du tenkte på så har jeg ikke det desverre, skulle gjerne hatt det, har sikkert plukka opp bilde på nettet et eller annet sted. Kanskje til og med her på forumet? Må da være 19" ACS look hjul på den? Beklager OT i tråden din Scnellfahren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den bilen din! Nå vet jeg ikke hva du skal lakke, men jeg synes faktisk rød som bilen din og sorte lister på fangere osv. kanskje er en av de råeste farge kombinasjonene på E36!

Takker for det.

Listene forblir svarte, samt luftinntaket i front og diffuseren bak.

En gang i fremtiden slenges det muligens på M-Tech lister og en innsats-M-diffuser bak.

Var pen den bilen (utenom litt store felger og litt for lav etter min smak)

Hadde jeg kommet over en billig M-Tech fanger hadde jeg klint til. Blir nok bare GT-leppa på org fanger til å begynne med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

I går var endelig dagen for montering av senkesettet. Starter friskt ut, men i det vi skal skru ut den siste bolten i bånn av demperen så knekker jo selfølgelig boltefaen av :x

Etter litt om og men og et par telefoner måtte jeg montere alt sammen igjen, kjøre forsiktig opp til en kompis av fatter som skal få ut bolten igjen...

Lakkinga er utsatt på ubestemt tid da lakkereren ligger med ryggskader.... jadda, her går det jammen fremmover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Joda, noe har jo skjedd så jeg kan jo slenge ut noen bilder.

Eneste er som dere ser at det har skjedd _NADA_ på lakkfronten...

Så hvis det er noen lakkerere i nærheten som har lyst på litt jobb, send meg gjerne et PM!!! :)

Ellers er det som har skjedd følgende:

Angeleyes

Hvite blink

Listespoiler bak

H&R 40/15 Cup kit

M3 innsats bak

Svarte nyrer

Leppe...

Mulig jeg har glemt noe også

Leppa er prøvemontert, ser vel litt bedre ut etter lakk. Har M-tech skjørt liggende også som skal på!

Sommer5.jpg

Sommer4.jpg

sommer1.jpg

Nyeste familiemedlemmet også:

Sommer2.jpg

Sommer3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da skal lakking være så godt som i boks også, men må ta det om en liten stund da jeg ufrivillig måtte bidra med 6500 kr i statskassa i dag (Fikk en prat med de gutta i sånn mørkeblå volvo med sånne rare ekstralys)

Er forresten SINNSYKE bøtesatser i dette landet :shock:

Et skritt frem og to (prikker)tilbake :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...