Schnellfahren Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Da fulgte jeg rådet fra Saltkjelen i dag, hehe Olje/filterskift, vaske og dekkskift. Ble litt anderledes med 225/45/17 enn 195/60/15, hehe. Har dessverre ingen bilder da det var mørkt i det jeg rygga inn i garasjen... får prøve å ta noen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Flott isbil...! Snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Noen bilder etter en rask vask og sommerfelger på: Venter fortsatt på splitterne.... Håper på å få dem til den store våroverhalingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Blir ikke bedre enn det der! Er den så fin i lakken som den fremstår? Nydelig isbil.. Man må jo pirke, og da er det senk, 18" og mindre gummi ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Bildene er ikke tuklet med nei, den er veldig pen i lakken til å være såpass gammel. Har ikke fått polert den enda i år, så blankere blir den Hehe, utseendemessig kunne den kansje vært et par cm lavere, men bruker bilen daglig og når splitterne kommer på er jeg redd jeg får problemer enkelte steder med denne høyden også (40/15) 18' kunne nok blitt tøft det også men er ikke første pri akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Hva er den lille svarte prikken på siden av frontfangeren? Litt mer senk, så er det perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Hva er den lille svarte prikken på siden av frontfangeren? Defa kontakt til motorvarmer. Irriterer meg også, kommer til å lakke den etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Høres bra ut. Enten det eller sparkle igjen og legge kontakten på et litt mindre synbart sted. Eller gjør det enkelt, kjøp deg Webasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Tenker jeg bare lakker den, litt funksjonellt må det da være også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Da har jeg fåt montert på shortshift også(Z3-stikke). Det kan vel sies å være en av de beste oppgraderingene jeg har gjort på bilen, så ufattelig mye bedre/kortere/tightere/morsommere å gire ANBEFALES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Har sittet og kost meg med tråden om bilen din Utrolig strøken is og den gir meg noen ideer:P Gøy og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Har sittet og kost meg med tråden om bilen din Utrolig strøken is og den gir meg noen ideer:P Gøy og se Takker for det Get inspired and get to work Siste update er forøvrig dette: Grunnen var at foringene som sitter i bærebroa bak og er festet opp i gulvet var gåene (hovedsaklig på høyre side) Dette skjedde på ferie på vestlandet, lite verksteder rundt om og lang ventetid, så var bare å sette kursen hjemover. Har forøvrig fiksa det nå (dyyyyrt!), kjøpt nye dekk bak, samt fått på org luftekanaler til bremsene fra M-fangeren, mørke blink fremme og fått på splitterne. Skal få somla ut noen pic's etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Du må prøve å ta deg en tur ut når det blir vått med de dekkene. Da begynner hekken å leve Bare å få ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Hehehe, hadde jo vært livsfarlig. Er litt sent nå da de ligger igjen hos forhandler. Var helt grusomt å kjøre med på vått føre over hardangervidda, plutselig hoppa og skled bare bakparten på bilen mens det kom noe dunkelyder. Spissinga var jo HELT feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Hvorfor kjøpte du nye dekk? Det som jo du hadde ganske greie dekk? :S heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå