Schnellfahren Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Joa, funka fint på tørt føre, men var litt værre på våt asfalt... Kunne vel fort få litt pes pga mønsterdybde o.l også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Du hadde jo kjempe grei mønsterdybde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Drit pen bil! Hva heter fargen din? Brilliantrot red? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takker. Lenge siden det har vært noe liv i denne tråden gitt Fargen er "Hellrot" eller hælvettesrød på godt norsk (Kode 314/3 tror jeg) Kan sjekke hvis du vil ha koden bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Det stemmer det er Hell 314/3 samme som jeg har. Lenge siden det har skjedd noe i denne tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 En liten oppdatering.... Har egentlig ikke gjort noe særlig mer med unntak av generellt vedlikehold. Ellers er jo splitterne på. Leker litt med tanken på å selge etterhvert, så hvis noen skulle være interessert er jeg forsåvidt åpen for tilbud... --> PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Det er ikke mye som slår en dyprød, nypolert E36 coupe/cab:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Kom med et bud da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Digger bilen din! Elsker røde e36èr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Denne ble veldig bra! Ta en titt innom min tråd, så kan du få litt innspirasjon, hvis du ikke skal selge Fargen var hellrot ja, ingen her som har brilliantred? Bare jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19809579 Da var den til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 gratulerer med den første ærlige m-tech annonsen jeg har sett sideskjørt i m-utforming... endelig noen som ikke kaller alt for orginal m-tech ^^ lykke til med salget! ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Takk takk. Ingen grunn til å lyve om denslags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 ...og da var den solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Fargen var hellrot ja, ingen her som har brilliantred? Bare jeg? jeg har også,men ingen tråd om den så ut til å være et fint eksemplar detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå