Ole-Magne Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 håper på at du får starta opp bilen snart gleder meg til testturen:) Detta blir RÅTT Iver....
Iver Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 håper på at du får starta opp bilen snart gleder meg til testturen:) Detta blir RÅTT Iver.... Hehe, ikkje så lenge tel håpe e tel vi kan testfly Lavangsdalen
Iver Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Oljeretur i blokka Fått på stussen til slangen M3 Gt-leppe i karbon på plass Bygging av eksos fra downpipe og bak
Nils Jørgen Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Rått prosjekt! Får du noe M3 eksos til overs? Er på jakt etter kat/midtpotter.
Iver Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Rått prosjekt!Får du noe M3 eksos til overs? Er på jakt etter kat/midtpotter. Nei dessverre har solgt alt. Anbefaler deg at du ser på autopower.se bruker å ligge masse m3 eksos der...
Iver Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Bredbåndslambda kobles opp mot kabling fra hjernen Kobler oss opp med ny bensninpumpe på det originale bensinpumpe relè Nå er det ikke mye som gjenstår før oppstart. Men den starteren jeg har fått tak i virker ikke helt god, klarer ikke å drive rundt mer en ett par ganger før den begynner å slite. Mulig litt for lite strøm på batteriet. Ble målt til 12,6 så det burde jo holde. Får forske litt videre på dette. Må sveise meg ett nytt trykkrør som går ned mellom radiator og vifte, venter på noen alu bend ifra PPF, så er dette fort gjort. Venter og på 3" eksosklemme til downpipe. Iver
Iver Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 begynner å bli ferdig snart? Vel tabber lønner seg dårlig... Fant feilen gitt. SATAN En skrue 1mm for lang på det nye svinghjulet, så måtte rive motor. Men nå er det meste på plass igjen, skal plage meg sjøl med VANOS montering til helga, da e den klar for oppstart. Håpe alt fungere som det skal no, e lei av å skru, no vil e kjøre...
Iver Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Oppdatering Endelig var dagen kommet. Etterlangtet oppstart for å høre skjønn 6er sang. Den murrer fint som fan selv med denne lave kompen. Helt knirkefritt har det da ikke gått, noen småting må jeg justere på i morgen. Dryper noen dråper fra oljereturen på turboen, trenger nok ny pakning til denne bare, så det fikser vi i morgen. Eller så skal jeg sveise om Dump ventilen slik at den kommer lavere inn til røret. Den kom litt for høyt.
Iver Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 Bra dag i dag, fikk etterhvert tettet lekkasjen, med ny pakning... blir ikke skruing på noen dager nå, no er det drekking som skal gjøres... Flere bilder kommer etterhvert
SteffenM2 Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Du kommer på Rudskogen 18mai eller? hadde vært døds tøft å sett denne i aksjon!
Iver Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 Du kommer på Rudskogen 18mai eller? hadde vært døds tøft å sett denne i aksjon! Hadde vært kult det, får se hva man rekker... trur det blir knapt med tid ja, hehe
cornelius Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Bra du begynner å bli ferdig no da, rekker du et evnt treff i tromsø den 27?
Iver Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 Bra du begynner å bli ferdig no da, rekker du et evnt treff i tromsø den 27? Er det treff der asså... Ja det burde gå bra det, hvis det ikkje blir fler problemer, hehe... Har å lufte clutch, sette på front, og lys, så er den kjørbar... Hvor i tromsø er treffet?
Iver Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Ja da var jomfruturen unnagjort... Deilig å kjøre BMW igjen, satan asså!!! Bilder kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå