Espen M33 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Hvis det ikke går en tennisball mellom vei og bunnpanne, må du du nesten regne med at slike ting kan skje. Ikke for å være døv, men sånn er det. Bånnpanna på e30 ligger lavt ass, vet ikke om det er like ille på m3 men tror det? Utrolige kjedelige saker ja! Når sånt skjer er det grunn til å bli ordentlig oppgitt av norske veier... Ligger ikke like lavt på S14 som på M20 nei. Min bil har enda ikke vært nedpå med bunnpanna heldigvis. Men så er jo min bil rimelig høy da Slår man hull på bunnpanna på en tennisballstor stein, da har man en rimelig lav M3 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 kjipe greier det der har en eksos som ligger 7 cm over baken tatt det en del ganger.men det er vel bare og kjøpe nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Veldig surt! Sånn er det bare av og til. Har du fått tak i ny bunnpanne da? Bunnpanna på min E30 ligger også FARLIG nær veien, men heldigivs er den nederste sumpen laget i stål, så jeg slipper å bekymre meg like mye som dere andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Men hva er det på kanalene? Det er bare litt rar lysrefleksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Veldig surt! Sånn er det bare av og til.Har du fått tak i ny bunnpanne da? quote] Har ikke kjøpt ny. Så ut som en sprekk bare så skal se på det ikveld. Håper det går å svise til, siden en ny ligger på 3000 med prosenter hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fyyyyyda! Nå har jeg _AKKURAT_ lest tråden om bilen din på bmwccn acv rogaland tråden, så dukker dette opp???? nei og nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 uff uff, kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 synd d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjipe greier PK. Men det er noe jeg reagerer på på det bildet. HVOR ER DE NYE HJULA!!?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 oioi dette var kjipt, har selv opplevd sånt to ganger før og det er ikke kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjipe greier PK.Men det er noe jeg reagerer på på det bildet. HVOR ER DE NYE HJULA!!?????? Hehe, venter på spacere og prøver å finne dekk som ikke ruinerer meg helt. kommer ikke til å bruke di nye på bane uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har vært å demontert nå. Har ikke bilder, men hullet var lite og det var en liten sprekk. Skal få sveisa i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det en org Sport Evo? Ja, det er det og med en litt spesiell historie. fortell da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det en org Sport Evo? Ja, det er det og med en litt spesiell historie. fortell da! http://www.bmwccn.no/rogaland/php/forum ... .php?t=699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det en org Sport Evo? Ja, det er det og med en litt spesiell historie. fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå