Custom Edition Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer da Rolf Dette er vel en stoooooooor opplevelse... Gratulerer såååååååå mye hehe..takker Terje Din tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer Rolf Takk Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takker så masse for alle hyggelige gratulasjoner bilder kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulerer. Her finner du alt som skal til for å gi han en god oppvekst. http://www.gsbildeler.no/index.php3?pag ... ects_child Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe..ja blir nok en noen lunde slik oppdragelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 det var jo hyggelig da! Gratulere så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Får slenge meg på og gratulere jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 gratulerer så mye, gleder meg til november jeg da, da blir jeg pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 grattulerer så mye håper jeg rekker å bygge meg noen bimmere før den tid kommer.. små troll er alltid så koselig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Såååå mange gratulasjoner fra meg og!! Selv har jeg ikke opplevd å bli far enda, men er i det minste onkel til en liten gutt på ett og ett halvt år som kaller meg "onkel brom-brom"! hehe (Han er vel vant til at jeg alltid kjører cross, eller holder på med en eller annen bil når han er på besøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer masse Custom! Helt sikkert STOR opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Takker og Bukker masse! ja dette er stort og ganske så uvirkelig enda Skal på sykehuset og få hjem den lille krabaten nå. Er så spent at jeg bare går rundt meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer! Gleder meg selv til den dagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå